Gå til innhold

Guide til å endre navn på startmenyen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, den var der etter reboot :)

Funka ikke å gjøre om på "slå av datamaskinen" og "logg av" da, men det er sikkert fordi jeg har sånn vista-theme, men nå står det "drit och dra din skit" i stedet for "alle programmer" til meg også :D

Håper det er greit at jeg kopierer deg, for jeg synes det var så morsomt :!:

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller kjøres det en checksum check av explorer.exe når den startes?

 

Jeg traff nemlig på det problemet at da jeg endret "Start" på startknappen til "Mariyo", at explorer.exe ble gjenopprettet på en eller annen måte.

 

Mariyo er 6 tegn.

Start er 5 tegn.

 

Da jeg prøvde å sette startknapp-teksten til Mario, som er 5 tegn, virket det fint.

 

Noen som vet hvordan jeg kommer rundt denne sjekken?

 

Mtp. annen info om denne sjekken, kan jeg si at imapi.exe kjøres hver gang explorer.exe startes. Noen sekunder etterpå drepes prosessen igjen. :hmm:

9068928[/snapback]

Du har ikke noe antivirus kjørenes? Jeg hadde ialefal problemer med mitt (NOD32)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OK!

1. Gå i til C:\Programfiler\MSN Messenger Eller C:\Program Files\MSN Messenger

2. Åpne msgslang.dll i resource hacker

3. Gå inn på String Table -> 44 -> 1044

4. Nå vil du ha noe slikt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

688,  "Du kan ikke sende et nudge til kontakten din, fordi han eller hun bruker en eldre versjon av Messenger som ikke støtter denne funksjonen."

689,  "Du kan ikke sende et nudge, fordi innstillingene dine ikke tillater nudger akkurat nå. Hvis du vil tillate nudger, må du klikke Verktøy-menyen og velge Alternativer. Velg Meldinger i ruten til venstre og velg deretter Tillat å sende og motta nudger."

690,  "%1 er fremdeles i gang!"

691,  "%1 fortsetter å kjøre slik at du kan motta varsler og direktemeldinger når du er pålogget.\n\nKlikk her hvis du ikke vil ha denne påminnelsen igjen."

693,  "Adresseboken er ikke tilgjengelig. Prøv igjen senere."

694,  "Du kan ikke starte %1 med mer enn én person i en samtale."

695,  "Du kan ikke invitere flere personer til denne samtalen når du kjører en aktivitet eller et spill."

696,  "Du kan ikke sende en nudge"

697,  "Du har sendt en nudge!!"

698,  "%1 har sendt deg et nudge!"

699,  "Nu&dge"

700,  "Klikk her hvis du er en looser og vil plage andre"

701,  "Hvis du blokkerer denne personen, kan ikke han/hun ha samtaler med deg eller se påloggingsstatusen din."

702,  "Hvis du fjerner blokkeringen av denne personen, kan han/hun ha samtaler med deg og se påloggingsstatusen din."

703,  "Du forlater nå denne samtalen. Du vil ikke motta flere direktemeldinger fra denne økten."

}

5. Nå endrer du nudge til faen eller hva du måtte ønske. Du kan også endre "698,  "%1 har sendt deg et nudge!" til 698, "%1 har begynt å plage deg!" eller hva du måtte ønske ;)  Du kan også endre 700 til tekst som skal komme opp.

 

HAVE A GOOD TIME!

 

Slik er min:

 

8074382[/snapback]

 

 

Klarer ikke og åpne den msgslang.dll fila. hva slaks program? hvor skaffe det osv?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...