Gå til innhold

Mistet Min Hearthstone :(


Anbefalte innlegg

Jeg har mistet min Hearthstone :blush:

Hvor kan jeg kjøpe en ny?

 

går det an i det hele tatt å kjøpe en ny?

 

Hearthstone er den hvite greia som bringer deg tilbake hvor du strata

 

( Jeg er en Dverg og vis jeg skal bort der Elfene er må jeg gå bort seff.

Men vis jeg har en Hearthstone kan jeg jo bare bruke den isdetet for å gå helt tilbake. for tilbakeveien er jo livsfarlig :p spesielt vis du er i lav lvl (lvl 6 her) )

 

Håper atter en gang på raskt tilbake svar

 

 

- Cato :love:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller ikke alliance, så kan ikke anbefale en by. Hvis du går til en av hovedbyene så finner du en vakt, 'snakker' med han og velger 'Innkeeper'. Da vil du få en markering i minikartet og på det store kartet som viser hvor byens Inn er. Gå dit og finn en NPC som heter 'Innkeeper'.

Hvis du heller vil gå i en mindre landsby, så gå inn i alle byggningene og se hva hver eneste NPC heter. Finn en som heter 'Innkeeper'

 

Når du har funnet en NPC som heter 'Innkeeper', så snakker du med han. Og velger 'Make this Inn my home' eller noe lignende. Da skal det dukke opp en ny hearthstone i inventoryen din.

 

Hvis dette er for vanskelig så anbefaler jeg deg å vente noen år før du prøver World of Warcraft igjen.

Lenke til kommentar

Du er lvl 6 dverg? Da befinner du deg sikkert i coldridge valley eller noe sånt, og om ett par lvler kommer du nok til Ironforge. Når du kommer dit, kan du gå til inn'en og snakke med innkeeperen der, Ironforge er en flott plass å ha hjemmet ditt.

 

Og btw, les game manualen som fulgte med spillet:D

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Du er lvl 6 dverg? Da befinner du deg sikkert i coldridge valley eller noe sånt, og om ett par lvler kommer du nok til Ironforge. Når du kommer dit, kan du gå til inn'en og snakke med innkeeperen der, Ironforge er en flott plass å ha hjemmet ditt.

 

Og btw, les game manualen som fulgte med spillet:D

7602565[/snapback]

 

 

jeg er i Ironforge nå :) jeg gikk ditt :p for alle ulvene og apekat greiene er får dårligere så jeg gikk til Ironforge :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...