Stewie Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hei, Jeg er altså blitt "bitt" av en vampyr i Oblivion,, Jeg har altså startet å dø, Viss jeg sover lenge på min Save Game,, Hva er grunnen? Må jeg bite noen, få blod? Jeg vet dessverre ikke hvordan man biter noen Så viss noen vet svaret PLEASE svar^^
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 På natten, når folk har lakt seg, da må du ut å bite noen, feks en tigger som ligger et sted, så går du bort til han. Så får du velge mellom å bite eller snakke.. Dette må gjøres hver 3 natt elns..
Hr. Jenssen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Du kan alltids sjekke DENNE delen av forumet, hvor du finner DENNE tråden. Søkefunksjonen er en fin sak.
ttt Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Tråden Jensen linkar til svarer på det meste om vampyrer i Oblivion. Du kan og søke etter fleire tråder om emnet. Då denne tråden er feilposta, og det alt er ein tråd som besvarer spørsmålet stenger eg tråden.
Anbefalte innlegg