Gå til innhold

Tørum fortsetter i RBK


Mykla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RBK trenger en god trenger...

 

uansett: jeg tror ikke Tørum er den rette for Rosenborg i Champions League, spesielt når det begynner å gå litt imot, da trenger de en med større erfaring. Selvsagt kunne ikke Per Matias Høgmo fortsette, han hadde ikke tjent på det uansett om det hadde gått bra eller dårlig, men en Sollied eller Eggen Jr er jeg helt enig ville vært bedre.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Tørum er kanskje en god trener, jeg kan strekke meg så langt. Men det trengs litt mer enn en halv sesong før han kan omtales som suksesstrener i alle fall. Og RBK-supportere/ledere er en utålmodig gjeng, ref Per "Messias". Jeg gir Tørum maks to-tre tap på rad før dere tilgir alle beinbrudd og begynner å fantasere om Sollied-retur ;)

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Hører ikke dette hjemme i tippeligaen tråden?

 

Men det er bra at Tørum fortsetter i RBK, for RBK iværtfall..

"Tørum er kanskje en god trener, jeg kan strekke meg så langt. Men det trengs litt mer enn en halv sesong før han kan omtales som suksesstrener i alle fall."

 

Og vinne omtrent alle kampene i en halvsesong er så og si VELDIG bra. Jeg tror at RBK vinner den kommende sesongen også. Vis ikke Tørum brenner seg helt ut da han også da.

Lenke til kommentar

"Tørum er kanskje en god trener, jeg kan strekke meg så langt. Men det trengs litt mer enn en halv sesong før han kan omtales som suksesstrener i alle fall."

 

Og vinne omtrent alle kampene i en halvsesong er så og si VELDIG bra. Jeg tror at RBK vinner den kommende sesongen også. Vis ikke Tørum brenner seg helt ut da han også da.

7604896[/snapback]

Bra prestasjon, ja; men det er lett å være trener i medgang. Nordlie og Start er ett eksempel Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...