Gå til innhold

Bærbar under 12 000.


Snufi

Anbefalte innlegg

Du ofrer vell ca 1 time batterilevetid, får litt mer støy og varme og litt lavere ytelse. Kort og godt du får hva du betaler for ;)  Ville hørt med best-buy om de kommer til å få inn dv8336 igjen da den etter min mening gir mer for pengene enn de 2 andre. (Mindre støy, bedre batteri, 3,5 timer batteri).

7602372[/snapback]

 

Jeg har en HP Pavilion dv8336, kjøpt for noen måneder siden.

Bytta PCen 3 ganger, før jeg rett og slett sendte den på reperasjon for å fikse feilene.

Den første hadde skjev skjerm i forhold til ramma den sitter i, pluss pikselfeil. De to neste bare skjev skjerm. Så dette med skjev skjerm virker som et problem på noen av maskinene.. Batteritid er ikke bra, max. 1t 30min. Ok. skjermkort, men synes ikke skjermen er så veldig bra til spill, virker som om den ikke henger så bra med, sammtidig som den virker noe slørete..

Men så har jeg en Samsung 4ms skjerm på spill PCen min, så mulig jeg er noe kresen der.

 

Skulle jeg kjøpt PC nå, med erfaring fra den kjøpet av dv8336, så hadde jeg kjøpt meg en acer istede.. Etter min mening hører ikke spilling hjemme på bærbar pc, så hadde ikke vært så farlig om grafikk kort ikke var fult så bra, mulig bedre bateritid hadde vært gevinst også.

7602615[/snapback]

Du har helt rett BoBOsCaR.

HP er billig plast som er skrudd skjevt sammen :thumbdown::thumbdown:

Kjøp heller Acer eller Lenovo! ;)

7604784[/snapback]

 

 

Ein ting som eg ikkje liker med hp og acer å sikkert mange andre merker, kvifor plasere dei lydkorte framme med "muso". den er jo berre i vegen. har hp ny modeller som dei ikkje jer det me?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...