Gå til innhold

Total War: Hvilke nasjon er den vanskeligste å spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nettop startet? betyr det at du ikke har unlocka alle?

 

Spania var fryktelig lett. Venezia var ikke så lett, vil tippe at frankrike også er ganske vansklig. :hmm:

 

EDIT: Det er generelt vanskligere å spille når landet ditt bare grenser til andre "factions" av samme religion. Blir lettere når du kan angripe muslimer. :thumbup:

Endret av Q_Tarantino
Lenke til kommentar
nettop startet? betyr det at du ikke har unlocka alle?

Jeg har litt erfaring fra MTW1 og RTW, men nei jeg har ikke unloacket alle. Har hørt at HRE, Venice og Russia er blant de mer utfordrende. Tanken er egentlig at hvis jeg plukker den vanskeligste nasjonen på høyeste vanskelighetsgrad første gang jeg spiller så vil spillet være ganske utfordrende. (Sikkert for utfordrende)

Lenke til kommentar
nettop startet? betyr det at du ikke har unlocka alle?

Jeg har litt erfaring fra MTW1 og RTW, men nei jeg har ikke unloacket alle. Har hørt at HRE, Venice og Russia er blant de mer utfordrende. Tanken er egentlig at hvis jeg plukker den vanskeligste nasjonen på høyeste vanskelighetsgrad første gang jeg spiller så vil spillet være ganske utfordrende. (Sikkert for utfordrende)

7599359[/snapback]

kan bli tøft ja.. særlig hvis det er lenge siden du har spilt MTW1. tar litt tid å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg som The Turks på VH / VH.

Ble temmelig heftig når Mongolerne kom med sin massive invasjon. Pluss at Egypt og Byzantanerne skapte trøbbel i bakgården, Samtidig som det kom sporadiske korstog for å befri hellige byer.

Da jeg endelig klarte å drepe den siste mongoleren, kom faen med The Timurids med en enda større hær!

 

Sier med hånda på hjertet at The Turks er en av de vanskeligste faksjonene å spille med

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De mest utfordrende er vel de ikke-katolske nasjonene. Spiller med Egypt litt nå sammen med en annen. Og jeg syns det er mer vrient enn med katolikkene. Da får man jo bryne seg på to invasjoner, man sliter med å skaffe tilhørere til religionen, generalene virker generelt sett mer korrupte og ulojale og de har massevis av missilt kavaleri, noe jeg hater både å bruke og ha mot meg. Du har heller ingen pave til å passe på deg og vennene man kan få er små og "svake".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...