snillekim Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hvor mange prikker skal til før en mister lappen? 7627893[/snapback] 8 prikker, og du blir fotgjenger. Også håper jeg at det vil bli mange færre dødsulykker dette året. Men prikksystemet vil være til liten hjelp for dette Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 10 år på veien,7 siste med tungbil med ca.150.000 km i året. Ble en flott bilde ved Udrumsdal i sommer av en veldig sulten sjåfør. 80 i 70=1600,- +en P-bot i arendal pga varelevering for noen år siden,men han løp fort han karen,da jeg ville ha en liten prat:) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hatt kortet siden 31. Oktober. Ingen prikker, men en parkeringsbot. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 6 prikker, over 40 bøter, der 20 er fartsbøter! Har 4 bøter etter at prikksysmetmet kom! 7618662[/snapback] Merkelig snuten ikke har tatt lappen fra deg for lenge siden. Mye penger har du sånn ca tapt til sammen på dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Nope, var yrkessjåfør i fjor men har aldri blitt tatt for noe på veiene Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Hatt lappen i 11 år hvis man regner med moped lappen jeg fikk da jeg var 16. Ingen bøter og ingen prikker pr. dags dato Har hatt flaksen på min side til nå, håper den varer en stund til Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Ingen prikker, eller fartsbøter på mine snart 8 år. Men fikk en parkeringsbot i dag. Stod utenfor markering på en umarkert grusplass i tønsberg. Så da prøvde de å svindle til seg 300kr enda de har fått betalt. Synes det var gjdt gjort å prøve seg. Teite er de Parkeringsselskap er værre en UP Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 1 prikk, 1 bot... <- Mopedlappen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 *kremt* Lappen i 6 år snart, 5-6 bøter. Dog kun en prikk, min far fikk den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå