Francesca_ Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Tenkte jeg skulle sjekke ut hvordan IE 7 var i forhold til firefox, så lastet den dessverre ned. Er jo noen sider som bare kan kjøres ordentlig i explorer...men til min store fortvilelse låser IE 7 seg helt når jeg starter den. Får bare lukket den gjennom oppgavebehandling. Har prøvd å reinstallere, men hjelper ingenting. Har E6600 og 2gig ram, kjører vanlig xp så skulle ikke akkurat tro at maskinvaren er noe flaskehals Kan noen hjelpe meg!! Endret 28. desember 2006 av Francesca_
iNeo Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Skjønner ikke en dritt av hva du prøver å si. Det er umulig å tyde! 1. Hva lastet du ned? 2. Hva snakker du om? 3. Hva er "denne"? 4. Hva låser seg?
p@ge Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) avinstaller IE7 ( hvis det er denne du mener ) i " legg til og fjern " i kontrollpanelet, da blir den automatisk IE6 igjen. Da prøver du å installere den på nytt igjen ( hos meg gikk dette smertefritt etter problemer med IE7 beta ) lykke til Endret 28. desember 2006 av gaggen
Francesca_ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Skjønner ikke en dritt av hva du prøver å si. Det er umulig å tyde! 1. Hva lastet du ned? 2. Hva snakker du om? 3. Hva er "denne"? 4. Hva låser seg? 7594551[/snapback] Hmm...du prøvde ikke å lese emnetitlen da? Internet explorer v. 7....som regel pleier innlegget å handle om det emnet beskriver. 1. IE 7 2. IE 7 krasjer 3. IE 7 4. IE 7 Nevner vel også "explorer" to ganger i selve innlegget, hmm...ikke for å være skikkelig bitchy, men kan være greit å lese igjennom før man kommer med et dumt svar som overhodet ikke hjelper!
p@ge Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 til Tt.mrX sitt forsvar, kan jeg bemerke at jeg ikke heller forsto hva du mente. explorer v. 7 krasjer ved oppstart ikke Internet explorer v. 7 jeg trodde det var explorer.exe eller i den duren, men når jeg leste firefox så forsto jeg at dette var IE7.
Francesca_ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Ok,ok, det var en detalj det var litt sløvt å utelate. Gikk kanskje litt fort i skrivingen der :!: Kan nevne at IE 7 (fornøyd nå Tt.MrX? ) kjører greit i modus uten add-ons, men bruker enormt mye prosessorkraft og minne. Har jo ikke installert noen add-ons, for jeg har jo aldri fått brukt den!
p@ge Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 hos meg bruker iexplorer ca 51.000kb dette er da ikke så mye nar jeg ser at AdvancedWindowsCare bruker nesten 60.000 og bruk av cpu'en ligger på 4-5 % lykke til igjen
Francesca_ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Bruk av CPU hos meg ligger på ca 50 %, skjønner ingenting. Er det en skada add-on ute og går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå