Gå til innhold

IE 7 krasjer ved oppstart

Francesca_

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle sjekke ut hvordan IE 7 var i forhold til firefox, så lastet den dessverre ned. :cry: Er jo noen sider som bare kan kjøres ordentlig i explorer...men til min store fortvilelse låser IE 7 seg helt når jeg starter den. Får bare lukket den gjennom oppgavebehandling. Har prøvd å reinstallere, men hjelper ingenting. Har E6600 og 2gig ram, kjører vanlig xp så skulle ikke akkurat tro at maskinvaren er noe flaskehals :p

Kan noen hjelpe meg!!

Endret av Francesca_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke en dritt av hva du prøver å si. Det er umulig å tyde!

1. Hva lastet du ned?

2. Hva snakker du om?

3. Hva er "denne"?

4. Hva låser seg?

Skrevet (endret)

avinstaller IE7 ( hvis det er denne du mener ) i " legg til og fjern " i kontrollpanelet, da blir den automatisk IE6 igjen.

Da prøver du å installere den på nytt igjen ( hos meg gikk dette smertefritt etter problemer med IE7 beta )

lykke til

Endret av gaggen
Skrevet
Skjønner ikke en dritt av hva du prøver å si. Det er umulig å tyde!

1. Hva lastet du ned?

2. Hva snakker du om?

3. Hva er "denne"?

4. Hva låser seg?

7594551[/snapback]

Hmm...du prøvde ikke å lese emnetitlen da? Internet explorer v. 7....som regel pleier innlegget å handle om det emnet beskriver.

1. IE 7

2. IE 7 krasjer

3. IE 7

4. IE 7

Nevner vel også "explorer" to ganger i selve innlegget, hmm...ikke for å være skikkelig bitchy, men kan være greit å lese igjennom før man kommer med et dumt svar som overhodet ikke hjelper!

:thumbup:

Skrevet

:hmm:

til Tt.mrX sitt forsvar, kan jeg bemerke at jeg ikke heller forsto hva du mente.

explorer v. 7 krasjer ved oppstart

ikke

Internet explorer v. 7

jeg trodde det var explorer.exe eller i den duren,

men når jeg leste firefox så forsto jeg at dette var IE7.

Skrevet

Ok,ok, det var en detalj det var litt sløvt å utelate. Gikk kanskje litt fort i skrivingen der :!:

Kan nevne at IE 7 (fornøyd nå Tt.MrX? :blush: ) kjører greit i modus uten add-ons, men bruker enormt mye prosessorkraft og minne. Har jo ikke installert noen add-ons, for jeg har jo aldri fått brukt den!

Skrevet

hos meg bruker iexplorer ca 51.000kb dette er da ikke så mye nar jeg ser at AdvancedWindowsCare bruker nesten 60.000 og bruk av cpu'en ligger på 4-5 %

lykke til igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...