Gå til innhold

N-73 virker meeeeget bra

plumbtek

Anbefalte innlegg

Skrevet

I romjula har jeg funnet ut at det passer bra å kjøpe ny mobil.

Mye fri å tid til å bli kjent med sin nære følgesvenn: MOBILEN.

Veit ikke helt om vi har blitt helt bestevenner enda , men føler at den ligger bedre å bedre i hånda.

Jeg har tidligere hatt en Qtek 8310 som jeg egentlig stortrivdes med, men ville prøve ut Symbian framfor Windows mobile.

Her er mine synspunkter så langt.

Jeg skulle først starte med å få 450 kontakter med adresser,mailadresser,jobbadresser, og diverse info over ifra Qtek til N-73.

Postet en tråd her i forumet på hva som skulle til, men fikk ikke noe svar.

Nåvel, satte meg ned å tittet extra nøye på Nokia pc suite å fant ut av å bruke Nokia pc sync.

Å jammen gikk det over all forventing.

Alle mine kontakter med tilhørende info, samt hele kalenderåret for 2006 fikk jeg over på N-73`n. Så til alle som trenger backup er Outlook glimrende.

Det neste var å få instalert den nyeste TomTom mobile GPS`n.

Litt plundring i starten med å bli kjent med mappestrukturen i tlf/minne, men fikk instalert å vips: GPS`n funker som bare det.

Ville prøve meg på noe software å savnet automatisk tastelås.

Fant programmmet Key Pad Lock på Nokia sine sider å fikk instalert det også.

Under all denne instalasjonen blei det litt lesing fram og tilbake i trådene her.

Ser at flere tråder inneholdt oppdatering av Firmware.

Dette måtte jeg også selvfølgelig finne ut av.

Lastet ned Nokia software updater v1.220 en og krysset fingrene for at dette gikk som det skulle.

Og det gikk som håpet BRA.

Men, ja det er det jo alltid. Jeg finner ikke ut hvilken versjon jeg har selvom jeg taster #0000#( beskjed: Anmodning ikke fullført)

OG

Når jeg har på tastlåsen min så blir displayet forholdsvis mørkt, og klokka,dato kan være vanskelig å se uten ikke måtte deaktivisere tastlås.

Er det noen måter/screensavere som kan belyse klokke og dato?Hadde holdt fint å bare kunne trykket på en knapp så blei det lys i displayet igjen...

OG

Hvor stor mail kan jeg sende med 3G. Har sendt noen mail men ikke noen særlig større en 5-750 kb.

Hvor er forresten innstillingene for dette?

OG

Hvor finner jeg gratis spill,software,freeware.

Helst linker.

Har vært innom både Symbuan freaks, og my symbian.com, men syns det ikke var så mye gratis der...Eller er det noe jeg har oversett??

Mange spørsmål,men trenger hjelp til detta da

Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...