Gå til innhold

"My eBook", "My videos" & "My Pictures"

imran

Anbefalte innlegg

Skrevet

"My eBook", "My videos" & "My Pictures" er 3 kataloger jeg ALLTID fjerner fra "My documents" etter hver restart, og de kommer alltid tilbake etter neste restart. Vet noen hvordan jeg kan permanent fjerne disse katalogene?

Takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med TweakUI kan du ikke slette, men flytte plasseringen til mappene, slik at du kan ha My Music der du faktisk har musikken din.

post-75844-1167404402_thumb.jpg

TweakUI er et Microsoft Powertoys, og du finner det på Microsoft sine sider ved å gooooogle litt.

Goscinny ;)

Skrevet
"My eBook", "My videos" & "My Pictures" er 3 kataloger jeg ALLTID fjerner fra "My documents" etter hver restart, og de kommer alltid tilbake etter neste restart. Vet noen hvordan jeg kan permanent fjerne disse katalogene?

Takker

7590753[/snapback]

Nå fikk du litt hjelp.. men..

Jeg har samme "problem" med Mine Bilder, Min Musikk og de der, jeg også.. Jeg ønsker å fjerne dem, rett og slett fordi jeg ikke bruker dem, og de "tar plass" under "Mine Dokumenter" og ser stygge ut! :) .. jeg prøvde alltid å slette dem, men de kom tilbake like fort.. Det jeg alltid nå gjør, ved nyformatering, er rett og slett bare å "Skjule" dem.. Da er de ute av syne, og problemet er (så godt som) løst.. selv om jeg ikke er 100% fornøyd.. :)

Skrevet

Enig i at det ser stygt. Jeg flyttet dem til katalogen c:\temp der windows lagrer masse tullefiler. Da er de ikke engang i mitt synsfelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...