imran Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 "My eBook", "My videos" & "My Pictures" er 3 kataloger jeg ALLTID fjerner fra "My documents" etter hver restart, og de kommer alltid tilbake etter neste restart. Vet noen hvordan jeg kan permanent fjerne disse katalogene? Takker
Betenkt Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hvofor vil du fjerne de? Kommer tilbake fordi mange programmer er knyttet opp mot dem og selve Windows er knyttet sammen med dem...tror jeg da
propers404 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 En annen irriterene mappe er snarveien til Mine Delte Mapper på MSN.. kommer opp hver gang msn starter.. noen som vet hvordan jeg kan fjerne den??
Goscinny Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Med TweakUI kan du ikke slette, men flytte plasseringen til mappene, slik at du kan ha My Music der du faktisk har musikken din. TweakUI er et Microsoft Powertoys, og du finner det på Microsoft sine sider ved å gooooogle litt. Goscinny
imran Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Dette var da et fiffig lite program. Fikset det meste jeg var påjakt etter pluss litt mer. Takker.
Bone Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 "My eBook", "My videos" & "My Pictures" er 3 kataloger jeg ALLTID fjerner fra "My documents" etter hver restart, og de kommer alltid tilbake etter neste restart. Vet noen hvordan jeg kan permanent fjerne disse katalogene? Takker 7590753[/snapback] Nå fikk du litt hjelp.. men.. Jeg har samme "problem" med Mine Bilder, Min Musikk og de der, jeg også.. Jeg ønsker å fjerne dem, rett og slett fordi jeg ikke bruker dem, og de "tar plass" under "Mine Dokumenter" og ser stygge ut! .. jeg prøvde alltid å slette dem, men de kom tilbake like fort.. Det jeg alltid nå gjør, ved nyformatering, er rett og slett bare å "Skjule" dem.. Da er de ute av syne, og problemet er (så godt som) løst.. selv om jeg ikke er 100% fornøyd..
imran Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Enig i at det ser stygt. Jeg flyttet dem til katalogen c:\temp der windows lagrer masse tullefiler. Da er de ikke engang i mitt synsfelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå