Gå til innhold

Hei dere framerate-fanatikere!


Knusse

Anbefalte innlegg

Hei dere framerate-fanatikere!

 

Jeg skal ha nytt skjermkort, har i dag Voodoo 5500 64MB. Jada jeg vet at denne tilhører teknisk museum, derfor trenger dere ikke å rakke ned på min tidligere stolthet.

 

Det jeg trenger er et godt forslag til nytt skjermkort. Prisklasse: max 2200,-

Burde jeg ta Geforce 2 ultra eller Geforce 3 200?

Jeg er hekta på spill av typen GhostRecon, RainbowSix osv.

 

Ikke bare skriv "navnet på kortet", jeg trenger gode argumenter. Jeg søkte på anbefalinger på hardware.no men ble egentlig bare mer usikker.

 

Takk for all support!

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: knusse på 2001-12-18 11:38 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: Knusse på 2001-12-18 11:58 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: knusse på 2001-12-19 14:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-18 08:52, Knusse skrev:

Hei dere framerate-fanatikere!


Jeg skal ha nytt skjermkort, har i dag Voodoo 5500 64MB. Jada jeg vet at denne tilhører teknisk museum, derfor trenger dere ikke å rakke ned på min tidligere stolthet.<br>

Det jeg trenger er et godt forslag til nytt skjermkort. Prisklasse: max 2200,-

Burde jeg ta Geforce 2 ultra eller Geforce 3 200?

Jeg er hekta på spill av typen GhostRecon, RainbowSix osv.


Ikke bare skriv "navnet på kortet", jeg trenger gode argumenter. Jeg søkte på anbefalinger på hardware.no men ble egentlig bare mer usikker.


Takk for all support!



 

 

OK!

 

Skal komme med et godt tips, eller flere:

 

1 - sett opp prisklassen din med 200 kr til 2400 kr.

2 - kjøp geforce 3 ti 200 IFRA HERCULES, det er MEGET viktig, dette er noe av det beste av ti 200 kort som er... minnet er 4ns, hvilket betyr at det klarer 500mhz, og ja, de reklamerer faktiskt med dette på http://www.hercules.com :smile:

 

Jeg kan ikke komme på mer om det kortet, men det er noe av det hotteste gf 3 ti 200 kortet som er... kanskje det hotteste pga at de SIER at det tåler ti 500 hastighet, skal teste om noen dager, poster da :smile:

Lenke til kommentar

Hei

Som kjello sier, Hercules t200-kortet er veien å gå hvis du vil ha MYE for pengene. En review på hardocp.com: http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/he...ophet_gf3ti200/

 

Der bekrefter dem at du kan klokke dette kortet karaftig! GeForce 3 gir deg mange nye muligheter og features. Jeg skal kjøpe det kortet så fort jeg kan. Som det ble nevnt tidligere, ligger kortet på 2400,- hos f.eks. komplett.no. Hercules er kjent KVALITET.

 

Lykke til!

Henning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...