Gå til innhold

Han kan ikke kreve accounten sin tilbake!


Anbefalte innlegg

Hei

For litt siden kjøpte jeg en lvl 60 rogue av en fyr i England på MSN. Han ga meg alt account details med en gang samtalen begynte, nesten som han ikke brydde seg om accounten (Han sa han stolte på meg).

 

Så testet jeg den ut og jeg scamma han ikke! Men jeg sa jeg ville ha denne lvl 60 roguen. Så spurte han om jeg hadde en annen account, det hadde jeg. En lvl 60 hunter og 59 hunter. MEN disse hadde ikke like godt gear som lvl 60 roguen, ingen tier1. Så han ville ha penger også.

 

Derfor ingikk vi en avtale om at moren min skulle bruke mastercardet sitt for å kjøpe han en måned free play time på accounten han fikk.

 

3-4 dager senere kommer han på MSN og klager over at han ikke ville ha disse hunterene allikevel, fordi han mener de har for dårlig gear i forhold til roguen. Jeg hadde skiftet passord på accounten jeg kjøpte fra han før dette maset heldigvis, fordi han vistnok hadde latt vennene sine komme på denne accounten.

 

Så nå kommer han og sier og truer om at han skal raportere meg og han skal ta password recovery. MEN, alle account detailsene på accounten jeg kjøpte fra han er på svensk... er ikke det litt rart når han bor i england? Derfor er det også svensk mail adresse så han kan jo ikke ta pass recovery! Så begynte jeg å tenke om han hadde kjøpt/scamma denne accounten fra en svenske eller noe...

 

Han kan ikke kreve accounten tilbake! Når han fikk en annen account og fikk betalt for den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gjøre fint lite. Å kjøpe account er ulovlig, og at du i det hele tatt skriver om det her sier det meste... :roll: Jeg vil absolutt tro at han får tilbake kontoen sin, selv om det er en liten risiko for at den blir stengt hvis de finner ut at han hadde solgt den.

 

Jeg har ikke et fnugg av medfølelse hvis begge accountene deres blir stengt.

 

At moren din gikk med på prosjektet er ganske utrolig i seg selv...

Lenke til kommentar

Kjøpe konto er ikke ulovlig, ei å selge. Så lenge at du selger hele spillet, med cder, manualen og shit.

Skal du kjøpe konto, så bør du få alt materialet. Tilogmed serialen. Så lenge selgeren har serialen så kan han få tilbake hele kontoen ved å ringe blizzard. Blizzard krever å få bevist at han er orginale eieren av kontoen. Så sier han serialen, vips er kontoen hans igjen.

Lenke til kommentar
Kjøpe konto er ikke ulovlig, ei å selge. Så lenge at du selger hele spillet, med cder, manualen og shit.

Skal du kjøpe konto, så bør du få alt materialet. Tilogmed serialen. Så lenge selgeren har serialen så kan han få tilbake hele kontoen ved å ringe blizzard. Blizzard krever å få bevist at han er orginale eieren av kontoen. Så sier han serialen, vips er kontoen hans igjen.

7583104[/snapback]

 

Men er ganske sikker på at han ikke har serialen! Fordi alle account details er fra sverige, når han er fra england. Får random whispers fra svenske folk som påstår de kjenner meg. Han kan jo ikke svensk engang! Tipper han akkurat hadde fått den av en svenske eller noe.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Hmm, vel hvis han har scammet til seg roguen, noe som virker veldig sansynelig, så kan han ikke gjøre en dritt for å få tilbake accounten sin.

 

Uansett, prøv å whisp en av de svenske "vennene" dine, og prøv å skaff info anngående eieren til accounten.

 

Hvis jeg var deg ville jeg bare blocka han engelske tullingen på MSN, han kan faktisk ikke kødde sånn med deg når dere har inngått en handel.

 

Edit: skrivefeil :<

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar
Hmm, vel hvis han har scammet til seg roguen, noe som virker veldig sansynelig, så kan han ikke gjøre en dritt for å få tilbake accounten sin.

 

Uansett, prøv å whisp en av de svenske "vennene" dine, og prøv å skaff info anngående eieren til accounten.

 

Hvis jeg var deg ville jeg bare blocka han engelske tullingen på MSN, han kan faktisk ikke kødde sånn med deg når dere har inngått en handel.

 

Edit: skrivefeil :<

7583330[/snapback]

 

 

Jepp... blokka han fra lengst...

Lenke til kommentar

Ta og recover din egen account med hunterne og bare ha den for noen dager og se om han retriever rogue accounten, om han gjør tar du og beholder hunterne (mao du taper bare 1mnd på din egen acc som egentlig ikke er et tap) om han ikke retriever den innen 3-5 dager så gir du tilbake han hunterne så kan du la ham kose seg med dem.

 

Iallfall hva jeg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Ta og recover din egen account med hunterne og bare ha den for noen dager og se om han retriever rogue accounten, om han gjør tar du og beholder hunterne (mao du taper bare 1mnd på din egen acc som egentlig ikke er et tap) om han ikke retriever den innen 3-5 dager så gir du tilbake han hunterne så kan du la ham kose seg med dem.

 

Iallfall hva jeg ville ha gjort.

7583780[/snapback]

 

eller bare beholde hunterne? :) xD

Lenke til kommentar

lite noob spørsmål, hvis din mor gikk med på å betalte for en måned med master cardet sitt, vil ikke det bli trekt vær måned fram over? eller er det annerledes med mastercard i fra visa? har ikke brydd meg så mye selv :p tasta inn kort nummeret mitt for nesten 2 år siden og har latt det rulle siden :whistle:

Lenke til kommentar
vel tok ikke du tilbake kontoen du solgte? blir jo det samme det da  :tease:

7586052[/snapback]

 

Jo, men han lot meg ta den tilbake. Men jeg betalte jo for hans, men han betalte ingenting for min. Da vil jeg ha pengene tilbake ellers går jeg til politiet å da blir det rettsak :tease:

7586059[/snapback]

 

..for et jævla spill? :p

Lenke til kommentar

Stoler ikke på engelske folk skal jeg si deg, egentlig ikke trøndere heller :/

 

Møtte en 60 priest for lenge siden online.. Vi var venner lenge og han viste min pass og jeg hannes.. Men engang spurte han om en engelsk fyr kunne prøve min Warlock men jeg sa nei. Men han gidde pass til han fordet.

 

Den engelske fyren stjal 600g, alle baggene, 100 åler og masse BoE items..

GM kunne ikke svare hva som hadde skjedd eller noe.

Heldigvis var ikke mitt gear disenchanted, har tier 2.

Lenke til kommentar
Stoler ikke på engelske folk skal jeg si deg, egentlig ikke trøndere heller :/

 

Møtte en 60 priest for lenge siden online.. Vi var venner lenge og han viste min pass og jeg hannes.. Men engang spurte han om en engelsk fyr kunne prøve min Warlock men jeg sa nei. Men han gidde pass til han fordet.

 

Den engelske fyren stjal 600g, alle baggene, 100 åler og masse BoE items..

GM kunne ikke svare hva som hadde skjedd eller noe.

Heldigvis var ikke mitt gear disenchanted, har tier 2.

7608790[/snapback]

En grunn til å ikke dele account med andre. :) Alltid sagt nei selv til kompiser om å dele account.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...