Gå til innhold

Er Drømmefall til pc bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det er et fantastisk spill til PC. Gamer.no ga det 8/10 ,og ble blant annet kåret til 8 beste pc spill i 2006 av Gamespy+ det er nominert til en haug med andre priser. Her kan du se alle prisene det er nominert til (sikkert flere og).

Annbefales på det varmeste :thumbup:

Ved å kjøpe det er du med på å støtte norsk spillindustri ;)

Endret av Kaare_Jay
Skrevet (endret)
ja, tenkte å kjøpe det da men lurte litt siden spillmagasinet.no ga det terningkast 3.

7584815[/snapback]

Vel som vi vet så er jo Spillmagasinet en veldig seriøs spillside....NOT. Er et veldig bra spill, men spillmagsinet klarte som vanelig å komme opp med en ny merkelig annmeldelse. Hvis du skal basere et kjøp på en annmeldelse så bør du heller lytte til gamer.no som faktisk vet hva de driver med.

Hvis du går ned til april i denne artikkelen

og vi i Spillmagasinet fikk kjeft av stort sett alt og alle da vi ga «Drømmefall» tre.

Endret av Kaare_Jay
Skrevet

hvis du kjøper det til PC ambefaler jeg å kjøpe en gamepad hvis du ikke har det.

synes mys/tastatur kontrollene til det spillet er veldig sære.

eller en fin "nteraktiv historie, ikke så mye spill da.

Skrevet
hvis du kjøper det til PC ambefaler jeg å kjøpe en gamepad hvis du ikke har det.

synes mys/tastatur kontrollene til det spillet er veldig sære.

eller en fin "nteraktiv historie, ikke så mye spill da.

7587305[/snapback]

Støtter cyberPanda på alle punkter.

Jeg spilte det uten gamepad og i begynnelsen var det helt forferdelig å bruke mus og tastatur, men etter hvert gikk det greit.

Dette er et spill du må ha tålmodighet for å spille. 75% av spillet er historien og interaksjonen mellom menneskene der, resten er en miks av nydelige omgivelser og gameplay.

Skrevet

Eneren sluttet veldig brått, men du bør virkelig gå gjennom den før du spiller toeren, ja. Ellers blir det litt som å se "Serenity" før du ser serien "Firefly". "Longest journey" får du for en hundrelapp eller mindre uansett. Takket være årvåkne folk her i forumet, skaffet jeg også "Drømmefall" for bare et par hundre, som Limited Edition (dette forumet rocker! Og uansett versjon er begge spillene verdt hver krone, Funcom er virkelig gode på å lage stemningsfylte spill uansett genre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...