Gå til innhold

BitComet. Hva skjer og hva gjør jeg ?

toretang5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt fersk på dette torrent-opplegget.

Jeg laster nå ned en torrent via BitComent.

Den varierer mellom 4-15 kb/s i nedlastning, og 20-30 kb/s i opplastning.

Betyr det at noen laster ned noe fra min maskin, i tillegg til det som jeg laster ned ?

Jeg har ikke spesifisert noen directories for "sharing" eller tilsvarende.

Når denne .iso filen er lagret, hva gjør jeg med den da ?

Hvordan får jeg nedlastningen til å gå fortere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få nedlastingen til å gå fortere bestiller du ganske enkelt raskere linje. :cool: Pakk ut .iso filen med ett program som WinRar f.eks.

Og ja, noen laster opp fra deg samtidig som du laster ned fra noen andre igjen. ;)

Skrevet
For å få nedlastingen til å gå fortere bestiller du ganske enkelt raskere linje.  :cool: Pakk ut .iso filen med ett program som WinRar f.eks.

Og ja, noen laster opp fra deg samtidig som du laster ned fra noen andre igjen.  ;)

7578173[/snapback]

Ok, menjeg trodde at jeg var koblet til en rask linje. Jeg er koblet til en trådløs linje, og i henhold til det ikonet som vises status på den trådløse forbindelsen (nederst til høyre på skrivebordet), så har forbindelsen min overføring på mellom 1MBPS til 11 MBPS. Er det ikke da utrolig lav overføringshastighet med 4 KBPS ??

Har dette noe å gjøre med NAT-problematikk ? Har lest at noen porter er "tregere" enn andre, og at man da ha å gjøre med en NAT-feil. Hvis jeg bytter port, kan jeg da få raskere nedlastning ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...