Gå til innhold

tilbakemelding på side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte "layout", og fargene er fine, men de kan bli slitsomme over tid. Litt for lyse, det skjærte i øynene.

 

Menyen var helt grei, og headeren var grei den og, du kunne forbredret headeren, men menyen var bra.

 

Koding:

 

Sa noen div-mania? Bruk heller class på steder hvor de egner seg, som for eksempel småting som det du har brukt "div class=" på i kodingen, "div class" blir vel feil og, vil jeg tro.

 

Class kan brukes på headeren og, Div derimot bruker du på koding store kode-snutter, eller hvis du skal bruke de samme effektene gjentatte ganger. Menyen kan du bruke Div på, og innhold.

 

Så "problemene" med siden er:

 

div-mania

header

farger

 

 

Rotete formulering fra min side, det har vært en lang dag... Jeg retter på det når jeg gidder. ;)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

@Svinat: bruker du FF eller?

 

@PatrickM:

er 5 divs mye? eneste forskjellen mellom id og class er jo at id skal kun fårekomme 1 gang per side?

 

jeg bruker div class 1 sted hva kan jeg bruke der i steden for da?

 

hva skal jeg gjøre med fargene

 

hva liker du ikke med headeren. alle kan ikke like headeren, men vist du synes det kunne vert gjort anderledes. si hva og ikke bare sånn er det

Lenke til kommentar

Okokok. Hva i alle er dette? «Killyou» får jeg smelt opp i trynet som navn, og det jeg ser er knæsjgrønne farger og fjell? Skal ikke en vevside korrespondere med navnet? Fargene var mildt sagt helt jævlig, sorry mac - du har bommet totalt her. Hvor er bakgrunnen? Savner noe enkle pattern; Noe stilrent og pent å se på. Hoveren i menyen var bare irriterende - samme med fonten.

 

Nei, dette likte jeg ikke. Jeg foreslår du stopper helt opp her, leser om farger, sammensetninger, typografi osv. før du fortsetter.

 

Kildekoden gidder jeg ikke å ta så nøye nå, men det første jeg ser er paragraf-voldtekt.

Lenke til kommentar

Dette var for min del en veldig dårlig start på dagen. Hva er forresten "KillYou Productions". Med en gang jeg åpner siden begynner øynene mine å svi, og jeg ser 4 fjell, som forøvrig er utrolig kjedelige og gir meg ingenting. Og så kommer Kill You Productions og en haug med innhold skrevet i Times.

 

Om siden din rett og slett er et forsøk på å lage en side som validerer xhtml/css så greit nok, men da hadde du ikke trengt å poste den her.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt meningen med å slakte folks sider på den måten dere gjør. Folk sitter faktisk time på time og skriver kode for så å få alt slaktet på den måten ;)

Er det ikke heller bedre å komme med litt konstruktiv kritikk i stedet for å si det på den måten?

 

Vel, siden er ikke akkurat pen, men ikke så forferdelig som dere skal ha det til..

 

Stå På!

 

/Jan Tore

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt meningen med å slakte folks sider på den måten dere gjør. Folk sitter faktisk time på time og skriver kode for så å få alt slaktet på den måten ;)

Er det ikke heller bedre å komme med litt konstruktiv kritikk i stedet for å si det på den måten?

 

Vel, siden er ikke akkurat pen, men ikke så forferdelig som dere skal ha det til..

 

Stå På!

 

/Jan Tore

7580520[/snapback]

 

Kritikk !== Slakt. Var ikke min kritikk konstruktiv nok for deg, så får du selv komme med det.

 

Vel, siden er ikke akkurat pen, men ikke så forferdelig som dere skal ha det til..
Ikke akkurat det mest saklige jeg har hørt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...