Gå til innhold

xbox 360, hva er så genialt?


HellFire-

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått xbox 360 med dama i julegave.. 20 GB HD, GoW og en ekstra kontroller (fikk forøverig spill og kontroller med brødrene mine).. Må si at jeg nesten synes xbox (1) var bedre, det er jo så mange restriksjoner!.. Og sliter som F med å spille GoW, har ikke helt fått kontrollen på å bruke kontrollen enda..

 

Har dere noen tips til hva jeg burde gjøre/laste ned/kjøpe for å få mer utbytte av xboxn?

 

Høres sikkert veeeldig utakknemmelig ut, men er ikke det! Grafikken var heeelt rå osv, men skulle gjerne kunne streamet alt fra pcn uten at det hadde måtte hvert wmv format etc..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som irriterer folk flest er vel at du trenger en mediacenter pc for å kunne spille av film på xbox360 (noe den klarer supert selv bare det var liiitt mer åpent)

 

microsoft skulle lært av hva som foregikk med modding av xbox1

 

(ikke trekk inn liverecode ting og sånn, man trenger fortsatt en ekstra maskin med kraft)

 

 

Men tilbake til spm:

Sleng deg på live og hent ned noen spill, når leie av film blir tilgjengelig i europa blir dette noe å prøve og

Lenke til kommentar
det som irriterer folk flest er vel at du trenger en mediacenter pc for å kunne spille av film på xbox360 (noe den klarer supert selv bare det var liiitt mer åpent)

 

microsoft skulle lært av hva som foregikk med modding av xbox1

 

(ikke trekk inn liverecode ting og sånn, man trenger fortsatt en ekstra maskin med kraft)

 

 

Men tilbake til spm:

Sleng deg på live og hent ned noen spill, når leie av film blir tilgjengelig i europa blir dette noe å prøve og

7574546[/snapback]

Du trenger ikke en Media Center PC, bare så det er avgjort.

Men du må ha en PC med litt kraft ja.

 

Har du ikke Media Center, bruk TVErsity.

http://www.tversity.com/

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg kunne "snu" ene spaken, sånn at når jeg dræger den ned, så går blikket "opp".. GoW var ikke det letteste spillet å lære seg xbxo 360 spaken med.. Har spillt veeeldig lite konsoll før.. Får prøve meg på et bilspill, noen som har spill å anbefale? .. Og må vel kjøpe meg live for å få ha det artig?

 

Har en 48 timers "gratis" nøkkel, men den fungerer ikke.. sikkert tastet den inn 20 ganger!... usj..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...