Amento Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Noen som har noe forslag til 3d Modeleringsprogram for nybegynnere, men som samtidig gir deg kunnskap som du kan bruke videre i mer avanserte programmer? Tenker litt på Milkshape, prøvde det litt før... Noen som har noen commments på dette programmet? Jepp jeg skriver denne meldingen på lille julaften Merry christmas!
Bendorama Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Noen som har noe forslag til 3d Modeleringsprogram for nybegynnere, men som samtidig gir deg kunnskap som du kan bruke videre i mer avanserte programmer?Tenker litt på Milkshape, prøvde det litt før... Noen som har noen commments på dette programmet? Jepp jeg skriver denne meldingen på lille julaften Merry christmas! 7564039[/snapback] LightWave, har det men vet da fokk hvordan jeg bruke det
Mit Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg begynte sakte og forsiktig med 3Dsmax, går fint det om du leter fram hauger med tutorials og lærer ting etter ting Ellers så er jo Google SketchUp enkelt og gratis, skal ikke SÅ mye til for og lære ting der og så gå over på noe mer avansert litt senere.
Amento Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Hva med Milkshape? Hva synes dere om det?(Hvis dere har prøvd det da...)
Amento Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 (endret) Ferdig med min første model! Fulgte en liten tutorial og greier, men animasjonen er helt selvlaget :O Fant en GIF fil av en fisk's bevegelse. Brukte denne som hjelp. Tilbakemeldinger hadder vært fint New01.wmv ca 500 kb Endret 23. desember 2006 av Zathardor
hernil Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Ferdig med min første model! Fulgte en liten tutorial og greier, men animasjonen er helt selvlaget :O Fant en GIF fil av en fisk's bevegelse. Brukte denne som hjelp. Tilbakemeldinger hadder vært fint New01.wmv ca 500 kb 7566171[/snapback] artig film det veldig bra lagd! så ikke ut som om du brukte så veeldig lag tid heller. hehe, fisken er litt stiv i trynet da Endret 25. desember 2006 av hernil
Amento Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Bruke ikke så velidig lang tid nei. Som sagt min første model. Merka at det å få til en bra fiskeanimasjon var vaskelig :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå