Gå til innhold

Noen fler som fikk Gurky pet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 17 beta-nøkler (som jeg gav tilbake selvfølgelig) ved ett ''uhell'', så fikk jeg en fordi jeg var kul og sa fra, men ikke no pet på meg nei.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du skulle solgt 16 av dem for 5000-7000kr irl lol?

7563205[/snapback]

Hvis blizz hadde funnet ut at de hadde gitt ham 17 betanøkler og så funnet ut at han hadde solgt 16 av dem hadde det blitt et helvetes rabalder.
Skrevet

7563205[/snapback]

Hvis blizz hadde funnet ut at de hadde gitt ham 17 betanøkler og så funnet ut at han hadde solgt 16 av dem hadde det blitt et helvetes rabalder.

7563261[/snapback]

Det var Blizz som hadde gjort en feil, han skulle da fått lov til å gjøre hva han ville med dem, uten at Blizz skulle bli sure.

Skrevet

7563205[/snapback]

7563261[/snapback]

Det var Blizz som hadde gjort en feil, han skulle da fått lov til å gjøre hva han ville med dem, uten at Blizz skulle bli sure.

7563308[/snapback]

Det er vel ikke lov og selge betanøkler eller?
Skrevet

Ei jeg kjenner fikk først Murky pettet, men hun skulle også få Gurky, som kommer snart. Hun vant det under TG, og valgte vel Gurky der, men han var ikke ferdig utvikla elns, og da fikk hun Murky som bonus.

Skrevet
Jeg fikk 17 beta-nøkler (som jeg gav tilbake selvfølgelig) ved ett ''uhell'', så fikk jeg en fordi jeg var kul og sa fra, men ikke no pet på meg nei.....

7563112[/snapback]

Ærlighet lønner seg aldri

Skrevet

7563112[/snapback]

Ærlighet lønner seg aldri

7566885[/snapback]

Been there, done that.. lært det nå :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...