Gå til innhold

Nominering "Årets beste PS2-spill"


ttt

Anbefalte innlegg

2006 går mot slutten, og i den forbindelse tenkte vi at det ville vere på plass med nokre kåringar.

 

Ein god vin blir bare betre med åra, det same kan seiast om PS2. Sjølv om neste generasjon har starta, er det ingen teikn på at PS2 har tenkt å gi seg med det første. I 2006 fekk vi titlar som We Love Katamari, Guitar Hero og Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Her har du noko for ein kvar smak. Spørsmålet vi stiller er kva for ein tittel i 2006 meiner du er best?

 

Reglane er som følgjer:

Kvar brukar kan nominere ein speltittel.

Gi ein kort begrunning for nommineringa di.

Spelet må ha kome ut i Noreg 2006.

 

Nomineringa vil vare fram til 31.12. Deretter vil det bli satt opp ein avstemming.

 

Lykke til med nomineringa. :)

 

Dei nominerte til no er:

Shadow of the Colossus

Kingdom Hearts II

guitar hero

Pro Evolution Soccer 6

Tourist Trophy

Socom 3 U.S Navy Seals

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Yakuza

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nominere Kingdom Hearts II, fordi det for min del ble det PS2-spillet jeg brukte mest tid på av de som kom ut i år, til tross for at det ikke kom før slutten av september. En fantastisk oppfølger som overgår originalen, oppskriften Square+Disney er en suksess, grafikken er veldig god, og i spesielle scener (f.eks. Pirates of the Caribbean-verdenen) utnyttes kraften i PS2 til det ytterste. :)

Lenke til kommentar

ja enig i det britallica. jeg hadde lett lenge etter et ps2 motorsykkel spill av litt kvalitet der man kunne kjøre gate sykler mesteparten fordi jeg digger honda cbr 1100xx superblackbird. så kom jeg over tourist trophy og så at det var laget av gt folka da var det gjort. det eneste som irriterer meg litt er at man ikke kan steile med 1100xx, hayabusa osv. da dette faktisk går ann ellers er det et supert spill :thumbup: anbefales

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...