NikkoDee Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Kan ikke si jeg ser noe feil i at om Spore får mange expansions. Det passer denne typen spill bra. Håper bare ikke man må betale full-pris for de, sånn som man måtte med Sims 1 og 2. 7771803[/snapback] Vi får bare håpe å se hva som sher!
andir Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Check it out, Spore figurines. Ganske kult. Printet ut i 3-dimensjonal form, hvor kan jeg få kjøpt en slik printer? Tipper at EA starter et slags samlersett av Spore-figurer (Gotta catch 'em all?). Det er jo nevnt at man kan printe ut samlerkort basert på figurene sine osv., som man kan bytte med andre. Spore the Trading Card Game?
NikkoDee Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Check it out, Spore figurines. Ganske kult. Printet ut i 3-dimensjonal form, hvor kan jeg få kjøpt en slik printer? Tipper at EA starter et slags samlersett av Spore-figurer (Gotta catch 'em all?). Det er jo nevnt at man kan printe ut samlerkort basert på figurene sine osv., som man kan bytte med andre. Spore the Trading Card Game? 7772464[/snapback] En slik printer såg jeg på tv en gang... Ganske så kult
Johkmil Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Mine skal bli så blodtørstige rovdyr man kan få. Så skal de lemleste seg vei gjennom galaksen.
Articfare Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Bygge meg opp økonomisk og ha det bra for både meg og folka. Hvis jeg blir angrepet... ja... da vekker de en blodtørstig bjørn som vil sluke hele galaxen med alt fra blodtørstige vampyrer til våpen som kan utslette planeter. Ser for meg en god økonimsik verden som blir omvent til en djevel på noen sekunder .
Smooth Ceiling Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) Check it out, Spore figurines. Ganske kult. Printet ut i 3-dimensjonal form, hvor kan jeg få kjøpt en slik printer? Tipper at EA starter et slags samlersett av Spore-figurer (Gotta catch 'em all?). Det er jo nevnt at man kan printe ut samlerkort basert på figurene sine osv., som man kan bytte med andre. Spore the Trading Card Game? 7772464[/snapback] En slik printer såg jeg på tv en gang... Ganske så kult 7775126[/snapback] Kommer an på hvor mye du vil betale.. men den der (linken over) er direkte billig i forhold til annet utstyr jeg har hørt om av det slaget. Ellers, som jeg tror jeg har nevnt før, vil jeg kose meg med Spore, bygge opp en slags primitiv sivilisasjon, noe ãla The Settlers (ser frem til den neste tittelen i den serien, forresten). Håper bare det ikke blir for mye standard RTS preg over det når en er "ferdig med å leke seg" i starten. EDIT: Linken jeg snakker om, er ninjatrynet.. he he. Trodde jeg var smart da jeg brukte smiley som link.. egentlig ikke Endret 27. april 2007 av Sundiver
Snorre Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Hvis det er harddisk plass du tenker på så skal visst ikke det bli noe problem etter hva jeg har hørt på diverse intervjuer. Hanyways, jeg gleder meg som en unge til Spore og dør snart av å vente. De nesten månedene bli ett helvette Jeg skal for så vidt lage noen store, stygge beist som knuser alt som kommer i nærheten av de <3 7552094[/snapback] Harddisk plass blir overhodet ikke noe problem. Grafikken er basert på matematiske formler av et slag, algoritmer er det vel kanskje. Ettersom modeller stort sett genereres ut fra tall, for deretter å sette teksturer på dem tviler jeg på at det kommer til å ta veldig mye plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå