Gå til innhold

Demonstrerte dobbel Radeon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har jo potensiale, det virket også som om man kan koble til 2 skjermer OG utnytte kraften fra begge kjernene!

funker ikke i sli..

7551268[/snapback]

 

Klart det ikke funker i SLI, det er jo ATI, med Crossfire løsning :p

7552530[/snapback]

 

Han mener at denne muligheten har ikke/funker ikke med SLI oppsett.. :cool:

7554369[/snapback]

Om du skal gjøre det med SLI forsvinner jo hele poenget med SLI....

Sli er jo for at man skal få kraften til to gpuer inn på en skjerm.

Lenke til kommentar
Så meget interessant ut dette kortet. Nvidia har hatt dette markedet alene lenge nå. På tide de får litt konkurranse fra AMD.

7552598[/snapback]

 

Håper du er glad for konkurransen pga at det vil senke prisene og ikke fordi du er ATi-fanboy. ;-)

7552635[/snapback]

 

Hva så om jeg hadde vært en Ati-fanboy? Innlegget jeg skrev antydet ikke noe i den retningen? Jeg er ute etter 2 ting med uttalelsen. 1 At nvidia sin dual gpu løsning blir slått av Ati sin nye og 2. At det resulterer i billige dual løsninger samt en reaksjon fra Nvidia.

Lenke til kommentar

egentlig temmelig tvilsomt det også. Med tanke på at 1950pro er et relativt svakt kort i forhold til toppkortene, selv om du har 4 av dem... hvis ytelsen til et kort er 2, så er kanskje 4 kort 4, mens på den stigen vil 8800GTX kanskje være 6 og 8800GTS 4-5, så dette er nok ikke noe særlig toppkort storsatsning fra AMD/ATI sin side, heller et "lokkemiddel" eller hva man skal kalle det, for å vekke interessen for deres produkter og vise at "de ikke er noe dårligere enn nVidia", slik jeg oppfatter det... Dette er nok mest for å bevise for seg selv og alle potensielle kunder at de også behersker denne teknologien... at dette har noe som helst med oppkjøpet fra AMD sin side?? hmm... kanskje? :hmm: spennende er det alltid med slike kort uansett ;)

 

God Jul!

Harald

Endret av Hagr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...