Gå til innhold

Disse vant Halo 3-betatilgang (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikke spørre en gang til? Hvis vi skal få en kode, burde den absolutt ha kommer nå med Friends and Family-greie, tror jeg. Ingen dere kan mase på, eventuelt Microsoft Norge?

Kjedelig å vinne en konkurranse og ikke vite når premien kommer.

Endret av Dodocar
Lenke til kommentar
Kan du ikke spørre en gang til? Hvis vi skal få en kode, burde den absolutt ha kommer nå med Friends and Family-greie, tror jeg. Ingen dere kan mase på, eventuelt Microsoft Norge?

Kjedelig å vinne en konkurranse og ikke vite når premien kommer.

8600232[/snapback]

 

 

Ja, enig! Nå synes jeg det er på tide vi får vite hva som skjer.

Jeg ser på vennelista mi nå så er det noen vinnere av denne konkuransen som nå spiller beta`en. de har ikke fått friends & family kode som ble sendt ut på fredag så da har de vel fått tilsendt kode?

 

jeg har ikke fått noe mail fra hverken MS eller Bungie og viss jeg ikke får noe imorra så

må jeg vel kjøpe crackdown? :(

 

Kan dere ikke få sjekket opp?

Lenke til kommentar
Jeg er også en av de som vant konkuransen og jeg har heller ikke hørt noe eller fått en melding fra bungie/MS om halo 3... Begynner vel å bli på tide at det kommer nå.

8617081[/snapback]

Enig! Har flere kompiser som har fått tilgang, men ikke jeg :(

8617314[/snapback]

 

 

ser ut som vi må kjøpe crackdown imorra, gutter. vi skulle jo få beskjed "i god tid" og dette her kaller jeg ikke god tid. Beta`en slippes imorra kl. 14:00 og har jeg ikke fått mail før 13:00 så løper jeg til butikken og kjøper crackdown.

 

skuffende greier.

Lenke til kommentar
fant dette på bungie nå:

 

Q: I lost my invite or my download failed – what should I do?

 

A: If you lost your Beta invite (non-Crackdown players) there’s not much we can do. Crackdown players however, should try repeating the original download steps.

 

 

http://www.bungie.net/content.aspx?link=h3betaFAQ

8623369[/snapback]

Vi har da vel ikke mistet noe vi aldri har fått?

Tragiske greier, hadde gledet meg til betaen :( Vi må vel kjøpe crackdown vi også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er ganske mange invites som Bungie skal sende ut, så jeg tror ikke det er noen grunn til ramaskrik helt ennå. Tror nok kodene blir sendt ut etter at betaen har gått live, så jeg forventer å ha fått kode når jeg kommer hjem fra jobb i fem-tiden. Nå sitter jeg også på en kopi av Crackdown, så dersom koden ikke kommer, så er ikke det så stor krise.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke min, men jeg hadde ikke gold-membership aktivt når jeg vant, gametaggen var der fortsatt dog, og det var den jeg sendte med til gamer.no. Har registert gold-membership for en stund siden, betyr det at jeg ikke får noe key? Hvem kan jeg kontakte? Finner ingen supportmail på bungie-siden.

Lenke til kommentar

Jeg fikk til min overraskelse også nedlastningskoden for noen timer siden. Trodde kanskje det ikke kom til å fungere siden jeg har skiftet gamertag etter jeg vant konkurransen, men det hadde tydeligvis ingenting å si ettersom koden kom på mail :)

 

Nedlastingen gikk også overraskende kjapt, rundt 10 minutter tok det før hele betaen var nede. Nå er det bare å legge seg i hardtrening, har nemlig aldri spillt halo før :blush:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...