Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Post Drømme Hallisunnasjoner?


RogueAlien

Anbefalte innlegg

Jeg våknet fra en drøm eller noe jeg ikke husker helt også akkurat når jeg våkna så jeg på veggen ved sengen min en stor sort edderkopplignende ting klatre opp veggen men plutselig bare forsvant i løse lufta...ikke noen hull der eller noe sånt..bare ble borte vekk. Fadet ut som dogg på ruten..kjapt. Når jeg mener stort så tenker jeg i tarantella størrelse eller større.. Det er bare ikke mulig at et dyr kunne forsvinne slik..

 

Klart hvis det var en hjemmested der men det er det ikke oppå veggen!

 

Så mitt spørsmål er om ting fra drømmer kan "henge" igjen i synet slik som en hallisunnasjon? Eller er dette en sak for Fox Mulder og Scully?

Jeg må jo si at jeg gleder meg ikke til å legge meg samtidig som jeg føler meg litt dust for å være redd for noe så usannsynlig som en forsvinnende edderkopp..kanskje jeg bare skal sitte oppe i natt og spille spill på pc.. :p

 

Uansett dette er ikke noe jeg kødder med og jeg håper virkelig noen kan gi meg noen fornuftige svar på dette?

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke dette hjelper deg men er ganske sikker på at det samme har skjedd med meg, nå husker jeg som regel ikke hva jeg drømmer om så kan ikke forbinde noe av dette med drømmene mine, men ja det har hendt at jeg har sett noen mørke ''saker'' på veggen når jeg har våkna, de er ganske uklare her så vet ikke hva det skal forstille :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde en skrekkelig opplevelse forrige jul. Jeg overnattet hos noen slektninger og våknet midt på natta med at to store menn kledd i dyre dresser sto i ene enden av senga. Skvatt til så jeg trodde jeg ville dø! :o

 

Det jeg ikke tenkte på var at jeg dagen før hadde hengt opp to nye dresser over senga. Dette var nystimede dresser hengt i kleshengere. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg våknet fra en drøm eller noe jeg ikke husker helt også akkurat når jeg våkna så jeg på veggen ved sengen min en stor sort edderkopplignende ting klatre opp veggen men plutselig bare forsvant i løse lufta...ikke noen hull der eller noe sånt..bare ble borte vekk. Fadet ut som dogg på ruten..kjapt. Når jeg mener stort så tenker jeg i tarantella størrelse eller større.. Det er bare ikke mulig at et dyr kunne forsvinne slik..

 

Klart hvis det var en hjemmested der men det er det ikke oppå veggen!

 

Så mitt spørsmål er om ting fra drømmer kan "henge" igjen i synet slik som en hallisunnasjon? Eller er dette en sak for Fox Mulder og Scully?

Jeg må jo si at jeg gleder meg ikke til å legge meg samtidig som jeg føler meg litt dust for å være redd for noe så usannsynlig som en forsvinnende edderkopp..kanskje jeg bare skal sitte oppe i natt og spille spill på pc.. :p

 

Uansett dette er ikke noe jeg kødder med og jeg håper virkelig noen kan gi meg noen fornuftige svar på dette?

7546806[/snapback]

 

 

:hmm: Tok du noe narkotika ? Visst ikke, så kan det være netthinnen din som har ett minne, og visst du hadde lyset på i tillegg, kan dette gjennspeile når du åpner øynene, etter å ha sovet.

 

Dette kan også forekomme vissts du bruker sterke medikamenter, som skal funke som beroligende, smertestillende osv.

 

Det kan også være at visst du har hatt det ganske vanskelig i fortiden/nermeste fortid, at du har sett ett tegn, på at ting blir bedre osv..

 

Er mye rart mellom himmel og jord, hverken jeg eller dere kan forklare.

 

Av erfaringer har jeg også opplevd dette. Er ikke farlig, men kan være ekkelt, siden man ikke er forberedt på det.

 

 

Ha En God Jul Og Ett Godt Nyttår!

 

 

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd dette en gang (kanskje to, men den andre er jeg ganske sikker på at det var en virkelig katt.), jeg våknet opp fra ett mareritt om edderkopper (har en fæl fobi mot edderkopper. : <), og jeg skrudde på lyset sekundet jeg våknet. På puta mi så jeg at det var en edderkopp som løp bortover og opp mot vinduet og bare forsvant som om den ble helt usynlig (ca en halv meter fra vinduet). Den var på størrelsen som en knyttneve.. Fikk skikkelig sjokk.

 

Angående katten så hadde jeg nettopp våknet, uten mareritt, og så ut av vinduet (lå i kjelleren og sov siden jeg hadde lan) og der kom det en katt og tittet inn, jeg skvatt (har hatt en katt som har hoppet ned igjennom vinduet før, og syns det hadde blitt ett pes å jaget en katt akkurat da) og da løp katten vekk, er ganske sikker på at det var virkelig da, men men. : )

 

Forresten, GOD JUL!

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd dette en gang (kanskje to, men den andre er jeg ganske sikker på at det var en virkelig katt.), jeg våknet opp fra ett mareritt om edderkopper (har en fæl fobi mot edderkopper. : <), og jeg skrudde på lyset sekundet jeg våknet. På puta mi så jeg at det var en edderkopp som løp bortover og opp mot vinduet og bare forsvant som om den ble helt usynlig (ca en halv meter fra vinduet). Den var på størrelsen som en knyttneve.. Fikk skikkelig sjokk.

 

Angående katten så hadde jeg nettopp våknet, uten mareritt, og så ut av vinduet (lå i kjelleren og sov siden jeg hadde lan) og der kom det en katt og tittet inn, jeg skvatt (har hatt en katt som har hoppet ned igjennom vinduet før, og syns det hadde blitt ett pes å jaget en katt akkurat da) og da løp katten vekk, er ganske sikker på at det var virkelig da, men men. : )

 

Forresten, GOD JUL!

7565816[/snapback]

 

Det første med edderkoppen som du beskriver er veldig likt med min erfaring.

Skremmende likt..for det jeg så var på en størrelse med en knyttneve..men jeg har tror på at det kan være psyken som spiller meg et puss! :)

Lenke til kommentar

Dette har skjedd meg mange ganger, at ting bare har blir borte etter at du våknet enda du var sikker på at du så noe der, men men en kamerat har opplevd noe jævligere....noen gang våknet i en drøm, men så var det en drøm samme var det neste og det neste?...og når du til slutt våkner da er føler man seg psyko?

 

la oss si du våkner å ser på garderobe skapet ditt du ser 2 lysende ting der, du går for å åpne, en demon jumper deg og dreper deg, du brå våkner ser det samme igjen, men denne gangen kommer den ikke ut av skapet men rett i sia di også fortsetter det sånn en stund......da føler man seg ikke vel når man våkner...kan ikke lengre vite om det er virkelig eller en drøm....vel du har jo klype trikset eller smerte i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...