Gå til innhold

Hvor lenge varer gear i bc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T1 og T2 vil være obsolete rundt lvl 62, T3 holder helt til 70, men rundt 68 vil du få enkelte parts som kan være fristende å bytte ut fordi BC gear har mye mere STA, så på level 70 vil T3 fortsatt være et meget godt sett, men ha altfor lite STA i forhold til det nye BC gearet ... (nå har det kanskje ikke så mye å si, hvis du kun skal heale (vet ikke))

Våpen vil bli utdatert meget fort, blå quest rewards på 62+ matcher de beste våpnene som er i spillet i dag ..

Skrevet

t1-2-2.5 blir bytta ut før level 66, t3 kan holde til 70 (though folk som gjør dette vil bli cookies i pvp, man ha rundt 6k hp mot 10k selvom du har mer damage kan du ikke vinne :p)

Men priests/palas/Shamans/druids/warriors lvler ikke med t3 uansett så :p

Skrevet

Hørt fra GM i guilden som spiller litt på beta.

Når gearet byttes spørs på klassen også.

Feks: Mage T2 ekke så mye dårligere enn T3 (utenom noen få deler)

harru T0-1 evt zg vil du bytte endel om du finner de bra tinga.

T3 vil være bra en god stund, men husk at 14 crit rating (1%crit på lvl 60) er ikke 1 % crit på lvl 70. Samme med defence rating osv.

Skrevet (endret)
T3 vil være bra en god stund, men husk at 14 crit rating (1%crit på lvl 60) er ikke 1 % crit på lvl 70. Samme med defence rating osv.

Det er det samme uansett level.

Edit: Ble litt usikker etter PcT skrev noe annet. :hmm:

Endret av Meldarion
Skrevet

Det er det samme uansett level.

Edit: Ble litt usikker etter PcT skrev noe annet. :hmm:

7552349[/snapback]

Neida, du trenger mer critical strike rating for 1% crit på høyere level.. Dette er for å gjøre at trinkets som blackhands breath ikke vil være like bra på 70 som på 60.

Skrevet
Nice, skulle bli en del Nexus crystals på meg... disenchant t1  :cry:

7555463[/snapback]

Det var også min plan. Jeg hadde 10 epix som var shard-klare. Så lærte jeg meg disenchanting, men neida, man trenger høy skill for å sharde nå =/

Rakk heldigvis å sharde 5 arcanist-deler før patchen :D

Skrevet
Vet ihvertfall at GM våpen er gode helt ut til lvl 65, tipper T3 varer ganske lenge.

7546417[/snapback]

GM weps Holder Ja. Men Tier 3 tror jeg ikke holder så lenge, joda den holder til en 61-62, Men Tier 4 Skal være like lett å få som Tier 0.5 Altså Shadowcraft :S så ser ingen vits i å gå etter Tier 3 nå ;)

Skrevet
Vet ihvertfall at GM våpen er gode helt ut til lvl 65, tipper T3 varer ganske lenge.

7546417[/snapback]

GM weps Holder Ja. Men Tier 3 tror jeg ikke holder så lenge, joda den holder til en 61-62, Men Tier 4 Skal være like lett å få som Tier 0.5 Altså Shadowcraft :S så ser ingen vits i å gå etter Tier 3 nå ;)

7567051[/snapback]

Hva med at tier 4 skaffes på 70, mot at man får muligheten til å samle tilsvarende nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...