Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt opp og ned, men det er faktisk større kjangs for å få det om man handler fra f.eks ezydvd som holder til i austraila enn f. eks amazon uk eller play :)

Ezydvd er også ganske flinke til å skrive om hvilken tekst som er med på disken også...

Skrevet
Ikke billig i hele tatt for å si det sånn, hadde spart en 60-70 ved å handle fra ezydvd.com.au :)

Sant nok, men da hadde jeg måtte ventet rundt en uke på den.

Den hadde også norsk tekst, er ikke så viktig for meg, men greit for dama.

Skrevet

Huff...aldri i verden om jeg får Transformers HD DVD til 16 oktober fra playusa.com siden dem ikke har sendt den enda. :( Får vel heller dra ned til en viss butikk i Oslo og kjøpe den i morgen da. Dem får den visst inn da. Men det blir 100 kr dyrere...

Skrevet (endret)

Yes! I dag sendte endelig playusa.com Transformers HD DVD-en min! En viss butikk i oslo skulle fått den inn for en uke siden men har enda ikke fått den. Men nå er den ihvertfall på vei til meg. :)

Endret av Billy_Bob
Skrevet (endret)

STORT salg på bra blu-ray titler hos www.frys.com de sender til Norge.. Filmene på tilbud koster 9.99 $ baby

Buy 1 get 1 free

Jeg fikk disse

The Fifth Element (Re-Mastered)[blu-Ray]

Black Hawk Down [blu-Ray]

The Patriot [blu-Ray]

Hellboy [blu-Ray]

Underworld:Unrated [blu-Ray]

for 484 :mrgreen:

Endret av Torrevieja
Skrevet
Nice tilbud, er det SONE A eller SONE B filmer?

Frys er Amerikansk så det er Region A Blu-ray filmer som selges. Noen Blu-ray filmer er dog ennå sonefrie så man må sjekke for hver film man vil kjøpe.

Ellers har Frys også et bra HD-DVD tilbud med to filmer for 27 dollar:

Two for $27

Skrevet

Det er Sone A ja, og alle er vel Sony titler? Men det er bare å ta en sjekk her, så ser en hvor få av Sony filmer som faktisk er sonekodet.

On second thought, du har jo sone A PS3, Gandalf. ;)

Skrevet

Ahh, ser at endelig min Transformers også ble sendt fra dvdpacific igår. Var skikkelig misfornøyd da jeg så denne på kino. Tildels dårlig fokus og faen meg stopp i filmen akkurat under klimakset, noe som førte til at de neste 20sekundene etter oppstart igjen ble spilt uten lyd og med lyset på i salen!! "Film på kino" bli bare mer og mer uaktuelt hver gang jeg forviller meg dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...