Gå til innhold

Hjelp til pc, rundt 10000 kroner alt inkl.


Anbefalte innlegg

Jaha, då bærbaren min ikkje er heilt med om dagen, har eg tenkt til å kjøpe meg eit billeg c2d-oppsett. Dette kjem til å bli brukt ein heil del til tv-seriar, og mindre til speling. Men eg vil ha muligheita til å fyre opp eit spel no og då, så blir vel å bruke litt pengar på den fronten òg. Planen er derfor å kjøpe ein 20/22" widescreen. Her er planane så langt:

 

PS: Eg he ingenting, utanom mus og ein 400 gb ekstern disk. Dette gjer at eg ikkje sett kravet for stor harddisk så høgt, 250-320 gig er vel godt prisa per idag. Eg har vel eigentleg satsa på å kjøpe alt på ein plass for å spare litt hovudbry, har nok å tenke på for tida ellers. Virkar som komplett er ein ok plass å handle dei komponentane eg har planlagt, og har ellers god erfaring med dei.

 

Komponentar

 

Allereie innkjøpt

Intel core 2 duo e6300, socket 775 - 1000,-

2 gig ddr2-sdram, kingston(667mhz, pc5400) - 1250,-

 

Nesten bestemt

Asus p5b hovedkort - 1049,-

Seagate barracuda/samsung spinpoint 320 gig harddisk - 895,-

Nec/Sony dvd-brenner - 299,-

Labtec Media Keyboard - 99,-

 

Komponent eg kunne tenkt meg å kjøpe på bruktmarked

Skjermkort. Her ser eg mange bytter skjermkort ofte, og muligheita er der vel då for å gjere eit godt kjøp. Tenker noko i retning 7900gs--> eller x1900-->.

 

Komponentar eg treng spesielt hjelp til å velge ut

Kabinett og strømforsyning. Vurderer å kjøpe eit kabinett med 250mm vifte, men veit ikkje kor mykje dette har for seg. Kjem til å overklokke litt, men ikkje noko ekstremt. Vil helst ha eit stilreint kabinett, utan for mykje bling-bling, og det skal koste minst mogleg. Strømforsyning ser eg at hiper sin 530 watter kostar 649,- på komplett, noko som burde sikre at denne pcen til eikvar tid har nok straum, og vel så det. Eg likte også designet på Cooler master centurion midi-toweret. Eller skal eg velge eit kabinett som allereie har innebygd strømforsyning? Ser at dei fleste der ligg rundt 350-450 watt i mi prisgruppe.

 

Skjerm: Regner med eg kjøper Acer AL2216WS på Elprice neste gong eg er i Ålesund. Veit mange ikkje likar å bruke widescreen før ein kjem opp i 24"+, men frå- før av har eg kun erfaringer med to skjermar:

17" viewsonic crt

15" på bærbaren

 

Så det kjem uansett til å bli himmelen for meg med ein slik skjerm. Kostar 2995,-

Endret av Tandstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinett

Strømforsyning

 

Ikke billigst men stilrent kvalitets kabinett med god kjøling som også fåes i sølv og stille kvalitets PSU med faste kabler. PSU fåes også i 500/600 Watt versjoner med avtagbare kabler.

 

Må kanskje kjøpe dette filteret til 120mm sideviften.

 

Produktene fåes også hos Netshop

 

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar

Lian-Li + Mist er smådigg, så det er en bra kombinasjon :D

 

--

Men hvis det blir over ditt budsjett. Så ser ikke Centurion så verst ut heller. Den har blå lys foran, men det er bare å nappe ut lysdiodene hvis du synes det blir for fjortis.

 

Cooler Master Centurion 534, (549,-)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318669

Hiper Type-R 580W Sort, 2 Vifter, Silent 18db, (649,-)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309565

 

Vet ikke om den strømforsyningen er spesialtilbud akkurat nå, koster vanligvis nærmere 950,-, og ser 530W versjonen koster 200,- mer enn 580W. Og den blå 580W utgaven koster 949,-. Mystisk :)

 

Vet ikke hvilket budsjett du har på skjermkort, men kanskje du får tak i et 7900GTO eller 7900GTX for rundt 1.500,- på bruktmarkedet hvis du er heldig.

 

Hvis ikke kan du få X1900GT for 1.200,-

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320722

 

Acer 22" skjermen skal ikke være så verst har jeg hørt.

 

Slenger med et dårlig bilde av en Centurion ved siden av en Antec Solo.

post-4044-1166660459_thumb.jpg

Endret av FBEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...