Gå til innhold

Das grosse Pcutstyrtråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pcutstyr

 

Jeg lurer på hvordan deres erfaringer er på Pcutstyr?

Har de vært hjelpsomme? trege? eller raske?

Har de ett godt system? bra tlfservice eller via epost?

 

Skriv hva du mener:)

7543601[/snapback]

 

Wow du va genial:D jippii jeg er nesten førstemann inne her etter deg :thumbup:

 

vel min erfaring er vel god service og alt slikt men en del treghet:(

Ordredato:

14.12.2006

 

Pakkedato :

15.12.2006

 

Sendtdato :

18.12.2006

 

Har enda ikke fått varene men det kan vel skyldes julerush hos posten :thumbdown:

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tips: Mods liker ikke "den store"-tråden...Kunne vært en fordel å omformulere.
Julerushet må man vel regne med, og er ikke det ofte like mye postens leif av og til?

7543622[/snapback]

 

Har forandra tråden til noe annet under ett spesielt kodeord :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har bare hatt gode erfaringer med PCUtstyr.no ;) Skal kanskje nevnes at jeg bare har bestillt to ganger fra de. Selv vil jeg heller anbefale NetShop.no eller komplett.no, men pcutstyr.no er også gode ;)

 

EDIT: PCutstyr.no syntses jeg er like god som komplett.no og netshop, eneste grunnen til at jeg foretrekker de to andre, er fordi jeg har handlet mer på disse butikkene. Men som sagt, alle tre er nok blandt de beste norske nettbutikkene.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Har bare positive erfaringer med Pcutstyr.no så lagt. Nå har jeg riktignok ikke hatt noen retursaker enda, men vanlig handel har gått fint. Raskt levering, godt pakket og generelt sett mye lavere priser enn både Komplett og Netshop. Nettsiden deres kunne kanskje trengt en overhaling, og hastigheten på siden er ikke helt opp heller. Men alt i alt er Pcutstyr definitivt en sjappe jeg kommer til å bruke flere ganger.

Lenke til kommentar

Vil bare si at PcUtstyr ofte kan sende småting man bestiller som brev-post istedet for servicepakke. Da sparer man fort en 50-lapp på portoen. Føles som mer penger enn det egentlig er, men men!

 

To gode erfaringer med de, og kommer 90% sannsynlig til å bestille "interiøret" til min neste pc der. God-følelsen er tilstede i lokalsjappa som dem virker som dem er, sammenlignet med Komplett f.eks.

 

T-Evil

Lenke til kommentar

Kan jo følge med på konto'en hos De, det er og link der til sporing hos Posten, "problemet" noen ganger er at en kjøper varer som ikke er fysisk i Fredrikstad, men på grosist sitt lager, veit ikke om de får slike ordrer sendt derfra. Bestilte ny disk (Seagate 320 Barracuda) på fredag i 11 tida, tirsdag på samme tid henta eg den på Posten, etter 3 "omlastinger" (kom fra Fredrikstad). De er "ny" leverandør til meg, men De virker veldig greie så langt (2 ordrer), kan lett bli flere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...