Gå til innhold

plagdes veldig med wow i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går hadde jeg prøblemer med wow, klarte ikke å logg meg inn 90% av tiden, den kom på connected, så sto den i ro, til slutta bare gikk den over til å velge språk å annet realm...

å de få gangen jeg kom meg inn, så spilte jeg i 5minutter, så var plutselig alle borte.... hehe.... da var jeg disconnected igjenn...

noen som hadde lignene problemer i går? har ikke prøvd idag, skal prøve det igjenn i ettermiddag.

mvh

vyrez

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme rare saken i går her, begynte rundt 17 tiden, Brått bare stoppa spille mitt i og alt rundt meg sto stille mens jeg løp rundt...

Rebota modem flere ganger, men samme rare sakene. Men etter rebot nå i mores, fikk jeg kontakt igjen.

Har Telenor, kansje det var noe rart der. Jeg kom heller ikke inn på hjemmesiden til wow. www.wow-europe.com.

Skrevet
Det er nok server relatert og har ikke noe med vår nettleverandør å gjøre!

7540565[/snapback]

tror og det var server relatert, for har spilt wow bra lenge nå, å rart vist nå plutselig min leverandør skulle begynne å fucke det opp!

ja, jeg prøve stort sett i hele går å komme meg på, men til ingen nyte.. kom meg bare på 2-3 ganger iløpet av hele gårdagen, å da jeg endelig kom inn ble jeg DC etter 5-15min. å da løp jeg rundt alene, dro til wetland i går for første gang, å begynte å stusse over at det ikke fantes _1_ eneste monster å slakte... hehe... skjønte ingenting før jeg prøvde å sende en whisper til en venn, om hva som var poenget med wetlands, her er det jo ikke en dritt, å da den meldinga poppa aldri opp på min egen skjerm skjønte jeg at her var det noe mystisk;P

Skrevet

fremdeles neppe leverandør. Men det hender ofte at "blizzards" link til Norge sliter litt da...men det gjelder jo i bunn og grunn alle norske leverandører da. Som egentlig kan tolkes som server-relatert

Skrevet
fremdeles neppe leverandør. Men det hender ofte at "blizzards" link til Norge sliter litt da...men det gjelder jo i bunn og grunn alle norske leverandører da. Som egentlig kan tolkes som server-relatert

7540621[/snapback]

ja. fikk snakka med en kjenning så vidt fra england, å han hadde ikke noe problemer... tenkte først det var på min side det var feil, så slo av modemet, routerne, disabla alt i routeren men til ingen nytte..... så til slutt ga jeg opp, så jeg begynte å pynte til jul istede! hehe;D

så no ser datarommet ut som et juleverksted;P hehe

Skrevet

hadde selv en del problemer i går når jeg spilte.. ekstreme latency peaks..

hoppet fra 90-200 ms til 1500-2000 ms titt og ofte..

ikke direkte moro å drive i Charred Vale og plutselig så låser spillet seg i flere sekunder..

Skrevet

håper de får fikset det til i dag, så at serveren skulle være nede fra klokken 0500 til 1100, fransk tid... å d er vell det samme som oss det vist jeg ikke er helt på villspor?

man betaler jo en sum, å den betaler man jo ikke for å sitte å plages i lang tid.... hmmmz...

men men, vi får satse på at alt er fikset til man kommer seg hjem fra skole/jobb.

:)

Skrevet

Hadde selv en del problemer med WoW i går, vet ikke om det var pga jeg generelt har hat problemer med nettverket eller pga Blizzard servere, men hadde stadig disconnects en stund. Så endret jeg til annerledes Full Duplex og det ordnet seg, men sjekk screenshottet :hmm:

wowscrnshot121906111417yc8.th.jpg

Skrevet
Hadde selv en del problemer med WoW i går, vet ikke om det var pga jeg generelt har hat problemer med nettverket eller pga Blizzard servere, men hadde stadig disconnects en stund. Så endret jeg til annerledes Full Duplex og det ordnet seg, men sjekk screenshottet  :hmm:

wowscrnshot121906111417yc8.th.jpg

7540857[/snapback]

:w00t: alltid koselig

Skrevet
Hehe

Noen som kommer inn på WoW nå btw? Fast på Connected nå..

7540945[/snapback]

jeg kom meg så langt i går, da ble den bare stående på connected, men de holder sikkert enda på å fikse på serveren, jeg håper så inderlig at det er i orden til i kveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...