Gå til innhold

Hjelp meg velge kabinett


Anbefalte innlegg

Jeg har en Viking Midtower og det på tide å bytte ut kabinett!

Når man skal velge seg kabinett er det vel lurt å velge kabinett litt i forhold til ens eiendeler så jeg slang med det og i denne tråden.

Mine Saker og deler + Zalman VF900-Cu, Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS, Sapphire Radeon X1950 Pro, 512mb Agp og Hiper HPU-4B580

Valget står imellom disse tre eventuelt annet viss dere overbeviser meg.

Jeg har kikket på Lian Li sine kabinett og er ikke helt overbevist over de kabinettene.

Men er åpen til en total konversjon av mine meninger her men jeg har plukket ut noen jeg syntes var bra ala størrelse, kjøling(vifte), funksjonalitet og utsene.

Thermaltake Kandalf Sølv Kr 1620,-

 

Thermaltake Aguila sort m\vindu Kr 799,-

 

Antec Performance One P180B Kr 1088,-

 

 

21 Visninger og ingen som har noe og si? :ohmy:

Freedom of speech! cmon gi meg noe å gå på da:) vet det er mange liknende tråder men viss det er noen her som har sin mening spytt den ut:)

 

Alle meninger er jeg takknemelige for:)

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beste av de kabinettene er definitivt TT Kandalf. Jeg kan med god samvittighet anbefale deg det, men du bør også kikke en tur på Lian Li. de ha veldig bra produkter. Hvis du vil ha en litt sånn "fjortisslook" er kanskje ikke det rette valget, da har man raidmax ( :p ) Lian Li er kjent for kvalitet og funksjonalitet, og lager (ifølge mange) de beste kabinettene i verden. De har kjempebra innvendig design, spesielt de hvor man kommer litt opp i pris, med to rom (1 til harddisker, psu, og evt. deler av vannkjøling, og et til resten (hk, cpu, ram, optiske stasjoner, og gfx)) Du syns kanskje at Lian Li ser litt flatt og finkantet ut og kanskje kjedelig på bilder, men irl ser de utrolig bra ut og oser av kvalitet...

 

altså: av de tre kabinettene vil jeg anbefale Kandalf, men du bør absolutt vurdere Lian Li først. Gå på www.youtube.com og søk på Lian Li, skal være en del tester/framvisninger av kabinettene der ;)

 

Lykke til med kjøp av kabinett

Harald

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...