Crazy_Man Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 vet noen om en BF2 mod der man spawner i biler/helocopter?
El Matador Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor vil du spawne i biler/helikopter? Er jo ikke vanskeligere en å springe bort til kjøretøyet og trykke "E"
Crazy_Man Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 jeg tror jeg har hørt om en mod som er slik at alle starter i bil/helikopter, men jeg klarer ikke å finne den, det skulle visst være mulig å bruke -1942 bilene også
El Matador Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 kan spawne i helier, på titan mode 7539147[/snapback] Det er snakk om BF2.
hightow Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Er det Wake Airshow du er ute etter? Der spawner du i fly eller helikopter.
Fiskeoppdretter Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Du kan laste ned et map der man spwner i fly eller heli. Har et sånnt map, men husker ikke helt hva det heter.. men der er Wake island med 6 carrier rundt. Der er det nye typer fly og helikoptere. edit: ja, Wake airshow var det Endret 20. desember 2006 av Craigmick
Crazy_Man Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Jeg vet ikke helt om det var dette jeg lette etter, men jeg må da prøve denne også Du kunne visst skyte ut fra bilene med de vanlige våpenene dine også, helikopterene er jeg ikke helt sikre på, men jeg tror man bare brukte de våpnene som er festet til der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå