Gå til innhold

[løst]Levering fra play-asia.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte R6 Vegas på 360 4 desember, fikk shipped dato samme dag. Har fortsatt ikke mottat det...På tide å begynne å bli urolig for at det har blitt noe toll tull eller annet feil med leveringa tro??

Sett at det for de fleste som har bestilt her inne har tatt max 8-9 dager, for min del gått 14 dager idag. Mye post i juletia, men allikevel.

Hadde gjort avtale med dem om at de satte på verdi på under 200 kr for spillet.

Noen andre som har bestilt derifra i denne mnd i år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestilte spill derfra den 8 november og har enda ikke fått det. De hadde ikke mer inne. Så fikk de mer inn for en uke eller noe side. Å har enda ikke sett snurten av det. Men så venter jeg ikke så ihuget heller da. Håper bare jeg får det før jull.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

2-3 uker er helt vanlig vil nå jeg si. Du har bare ventet i 2, så det er litt i tidlig å reagere ennå. Dessuten kan juleposten forsinke pakken din ytterligere.

EDIT: Men jeg har aldri bestilt fra Play-asia før, så jeg kan ikke si hvor noe om dem. Men om tollen har tatt besittelse på pakken din tar de gjerne en uke lengre før du mottar brevet at de har mottatt pakken din...

Endret av qoutor
Skrevet
Bestilte R6 Vegas på 360 4 desember, fikk shipped dato samme dag. Har fortsatt ikke mottat det...

Jeg bestilte det samme dag og har heller ikke mottatt.

Viva Piñata ble bestilt og sendt 9. desember og har heller ikke kommet.

Tidligere bestillinger har aldri tatt mer enn en uke.

Ble litt nervøs når jeg leste dette i dag, siden jeg bor i det aktuelle området... :ermm:

Skrevet

Får vel slå meg til ro en stund enda ja. Har sikkert med juleposten å gjøre, når det er flere som også har måtte vente lenge fra play-asia i denne mnd.

Har jo dessuten GoW også :thumbup:

Takker for beroligende tilbakemld.!

Skrevet

Ei pakke ble sendt 11. desember til meg, med den 5-10 dagers posten. Ble også sendt noe derifra i dag, men forventer ikke å ha varene før jula. Kanskje pakka som ble sendt den 11.

Stoppes det i Tollen kan man nok regne med minst 1 ekstra uke. Det hender vel at de roter no jævlig til tider, så er du maks uheldig kan det vel ligge hos tollvesnet i 3 uker.. !? (var kanskje litt å ta i)

Skrevet

Til de som eventuelt skulle være i tvil om bestilling fra play-asia etter at jeg opprettet denne tråden....Fikk bestillingen på R6 Vegas igår :)

Fantastisk spill forøvrig :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...