Gå til innhold

Using a Wiimote to operate a PS3


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hvorfor bruker dem ikke emulering fra start da? Kankje fordi dem har problemer, og vet du helt sikkert at dem kommer til å løse disse problemene? Man kan jo håpe og tro, men noe sikkert vet man ikke. Og kan det tenkes at siden Sony og MS, som sitter på all kunnskap om sine konsoller, har problemer, vil det være enda værre for en tredjepart å utvikle software som emulerer wii på ps3...

 

Men det er nok fult mulig å emulære ps2-spill på ps3, siden MS fikk det til med X360/xbox, men spørsmålet er om Sony klarer det MS ikke fikk til, å få full BC

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Så er jo emulering ikke helt uten sine feil på konsoller heller, nei. Det er tross alt emulering av annen hardware og slikt, da får man litt av det samme problemet som plager PC-spillverden, bugs!

 

 

Prøvde GC-emulator på PC forleden bare fordi jeg har blitt hekta på emulering av SNES osv, klarte å få igang wind waker på 1 fps! :D Folka som står bak softwaren trenger nok litt mer tid for å finne ut av saker og ting. Samme problemet får man nok med wii-emulering til PS3, kommer til å kreve maskinvare som yter mye mer enn PS3en gjør.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det i det hele tatt hadde vært mulig å emulere Wii spill på PS3, ettersom tilogmed emulering av feks. PS2 spill er noe jeg har til gode å se i aksjon. Ville krevd ufattelig mye kraft, noe jeg tviler på at verken PS3 eller x360 har :D

7528301[/snapback]

Både Wii, 360 og PS3 bruker vel PowerPC-arkitekturen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...