.tomf Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Enig med Sindrelol. Som frost har jeg nesten full kontroll over "matchen". Ice block og ice barrier er forresten elsk.
Intimvask Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Når du ser en Mage fyre opp en Fireball så bare står du der og ser på? 7524951[/snapback] Uhm, jeg var såvidt ferdig med en mob før den jævelen daska meg..
likferd Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Mages har kanskje blitt nurfet, men det skulle bare mangle. Har en mage i guildet som fortsatt 1shotter warriors! Kan ikke si roguen min gjør det samme, selv om jeg skulle hatt 3500 ap Skulle gjerne likt å visst hvordan en mage gjør ~6000 dmg på en spell. Though, ble halvveis oneshottet av en warlock i AB her en dag. soulfire crits you for 5070(712 absorbed). Har mye mindre problem med mager enn med warlocker for tiden, og det sier jo litt med tanke på at jeg er immun mot fear og seduce som UD warrior.. Mage er grei som de er, warlocker man man kalle "imba" Endret 18. desember 2006 av likferd
IHASBOOK Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Tror dere at hunters eller warlocks får en liten nerf snart da? I pvp er dere konger.
user156890 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Huntards og warlocks er nokk de 2 mest latterlige classene atm... Rogues og warriors er gfree hks, desverre havner nokk warriors på bunnen av lista siden rogues tar dem relativt enkelt nå tilogmed som dagger... Driver for tida og farmer honor i BG om dagene og eneste classen jeg blir glad for og møte er warriors, også morsomt når jeg får "ZOMG ignite instantly crits you for 4700dmg+++" Er mye som er skjeivt nå, best det blir bedre i TBC ellers slutter jeg helt...
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Syntes paladin er blitt meget bra jeg.. Ganker ALT som går på to bein om jeg kommer i melee..
likferd Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Syntes paladin er blitt meget bra jeg.. Ganker ALT som går på to bein om jeg kommer i melee.. 7525776[/snapback] så du tar ikke hunterpets du heller?
PSV Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Syntes paladin er blitt meget bra jeg.. Ganker ALT som går på to bein om jeg kommer i melee.. 7525776[/snapback] så du tar ikke hunterpets du heller? 7525788[/snapback] De bruker normalt å forsvinne når huntern dør, så gir mer eller mindre faen i dem .
likferd Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Bruker å drepe småjævlene bare for å irritere huntere
Cheshire Cat Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 spiller shaman og har meget godt gear, kan man si uansett, jeg dueller mot en venns hunter ganske ofte for å lage en taktikk mot marks hunters. det går som følger: hans taktikk: scattershot, trap, aimedshot, silenceshot, multishot og arcane shot. om trappen var satt er jeg dø no matter what (3800 hp) min taktikk: jeg stormer mot han og spammer frost shock knappen, er jeg heldig får jeg inn en frost shock før han får scattershot. da er det en sjangse at jeg kommer ut av scattershot før trappen har fått sine 2sek. da er han dø. dette skjer 1/4 av gangene min konklusjon: huntards enda mer imba enn de var, enda mer horer, kun gankers, fuck blizzard, fuck wow, jeg slutter!
zbegra Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Mages? Buff? HAHAHAHA Nerf, nerf, nerf, de har fått en nerf. Ice stuff dmg har blitt mindre, threat reduce i ice har blitt dårligere, scorch debuff har blitt MYE FUCINGS DÅRLIGERE, der locks har backclash, har mages ett talent som gir de 3% mindre chanse for å bli hita. Fire drittet i fire talenetet som før ga de 10% mer dmg til alle spells, er nå 6% dmg. Mages har ikke blitt buffa, ikke spiller jeg mage heller, som du kan lese deg til ved å se profilen :< 7523875[/snapback] tull. Sliter mer med mage enn før. Spesielt Frost. Blir til stadighet 2-shotta Endret 18. desember 2006 av zbegra
Kombat-Kaare Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg synes nå vi priester er blitt latterlig svake nå jeg.. Klarer tilogmed å bli drept av mages for tiden, som var den klassen som var lettest av alle å drepe for oss. Huntere og warlocker gidder jeg ikke ta opp en gang, ser jeg en av dem nå så bare løper jeg... pronto.
olegunnaro Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Shadow priests er veldig kraftige i dueller/pvp imo. De fleste mager dør vanligvis av VT+Sw:Pain. Hunters går greit så lenge de ikke er beastmaster specca (eller hva det heter ), og tilogmed da klarer jeg å ta dem hvis de ikke er så allt for bra geara. Warlocks er det verre med, det verste for meg er den doten som gjør skade når den blir dispella :/ edit: Felguard er så klart også ikke helt bra, men hvis den ikke resister fear så er det mulig. Taper uansett 85% av gangene mot locks Endret 18. desember 2006 av Gwaihir Vindherre
DaXoN Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 spiller shaman og har meget godt gear, kan man si uansett, jeg dueller mot en venns hunter ganske ofte for å lage en taktikk mot marks hunters. det går som følger: hans taktikk: scattershot, trap, aimedshot, silenceshot, multishot og arcane shot. om trappen var satt er jeg dø no matter what (3800 hp) min taktikk: jeg stormer mot han og spammer frost shock knappen, er jeg heldig får jeg inn en frost shock før han får scattershot. da er det en sjangse at jeg kommer ut av scattershot før trappen har fått sine 2sek. da er han dø. dette skjer 1/4 av gangene min konklusjon: huntards enda mer imba enn de var, enda mer horer, kun gankers, fuck blizzard, fuck wow, jeg slutter! 7526114[/snapback] Prøv og dual wield med wf og spec litt i heal treet til den inst Heal knappen og resten i enchant treet ^^ kom deg nærme han da med frost shock osv da eier du han får han deg ned til 10% hp er det 2trykk så har du nesten 100% Hp igjen
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 0/31/21, ja. Det funker jo fint med 51 talentpoeng.
DaXoN Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 0/31/21, ja. Det funker jo fint med 51 talentpoeng. 7526517[/snapback] sa resten av poengene i enchant sa ikke 31 poeng.. får bli 21 / 30 da da har du værtfall en bedre sjanse
.V. Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Dualwield er vel forsåvidt et 31-poengs talent i enhancement, mens "den inst Heal knappen" er 21-poeng i restoration. Shamans har forresten ikke et enchantment-tre.
DaXoN Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Dualwield er vel forsåvidt et 31-poengs talent i enhancement, mens "den inst Heal knappen" er 21-poeng i restoration. Shamans har forresten ikke et enchantment-tre. 7526578[/snapback] Må du har 31 poeng i det får og få det? vel da får du gå 2h med inst heal da ... så vanskelige dere skal være
smy Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Tror ikke noen imba egenlig Tror det forksjell skillz leveler og spec og gear rett å slett. lock altid være vansklig å drep i pvp selv om person som spill er flink. ps sorry for alle skrivleifen. Endret 18. desember 2006 av lordsmygen
Coaxmetal Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 nei lock er vel ganske imba ja.. fått veldig mye løøv av blizzard. jeg sitter bare og venter på nerfen som jeg vet kommer med tanke på den massive mengden level 20-locks som løper rundt i hillsbrad. (blir artig om en par måneder når 30% av wow spiller lock..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå