el_cash Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Er ute etter ny ekstern disk, gjerne med mulighet for å "bygge i høyden" med flere disker. Bør være en rimelig disk, trenger ikke noe "ekstra", det skal kun være lagringsdisk for film, musikk etc. Har sett på Freecom Classic SL 3.5 320 GB til en tusenlapp, og det ser slettes ikke verst ut. Er dog litt usikker på kvaliteten? Noen som klarer å finne et bedre tilbud?
erikk_ Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=42802 Anbefaller den på det sterkeste, har aldri hatt noe som helst problemer med den, og ser ikke ut som noen andre har hatt noe problemer med den heller Fin er den også - Erik
el_cash Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Hm, da heller jeg heller til disken i samme serie som er hakket større: Western Digital My Book Essential Edition 320 GB Er fremdeles åpen for forslag! Og takk for tipset, erikk_!
Largie Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Desverre er kapasiteten liten i forhold til prisen. Men kvaliteten skal være god http://netshoposlo.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=13475 http://netshoposlo.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=38700 Den er garantert den beste disken å bygge i høyden!
andylove Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Er ute etter ny ekstern disk, gjerne med mulighet for å "bygge i høyden" med flere disker. Bør være en rimelig disk, trenger ikke noe "ekstra", det skal kun være lagringsdisk for film, musikk etc. Har sett på Freecom Classic SL 3.5 320 GB til en tusenlapp, og det ser slettes ikke verst ut. Er dog litt usikker på kvaliteten? Noen som klarer å finne et bedre tilbud? 7519999[/snapback] Nå har du fått en del anbefalinger her, så jeg kan liksågreit anbefale deg Maxtor Onetouch III. Jeg har versjon II av denne serien. Disse står i egne braketter og kan derfor ikke bygges i høyden (legges oppå hverandre). Det kan derimot versjon III i serien. Lykke til!
taleg Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Kan på det sterkest anbefale en LaCie disk.. stille, blir ikke for varm og er stabil og kan stables. Har en slik selv og er kjempe fornøyd, vil ha flere..
el_cash Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Pokker, de LaCie-diskene var jo rålekre, da... Likte også at 320 GB- og 500 GB-versjonene var helt like i størrelse, er enkle å blande og stable i høyden. Nå heller jeg mer mot LaCie enn Western Digital My Book Essential Edition (som jeg selv synes ser litt flåsete ut). Kom med flere tips, finnes det noe som er *enda* bedre?
-Shark- Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hm, da heller jeg heller til disken i samme serie som er hakket større: Western Digital My Book Essential Edition 320 GB Er fremdeles åpen for forslag! Og takk for tipset, erikk_! 7520070[/snapback] Støtter den fult ut. Har den selv og kjempe fornøyd..!
Doktoren Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Noen som vet om man kan bruke My Book serien til western digital som en vanlig harddisk? jeg har bare 40gb på laptopen og lurer på om det går ann å laste ned og opp fra og til en ekstern harddisk som dette gjennom bittorrent.
Eirikii Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg hiver meg på Lacie P3... Sitter med en sånn på laptopen akkurat nå, stilren, stille og kald mao. Konge.
Didrik_AK Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 I dag har Netshop tilbud på Western Digital My Book 500GB USB/FW til bare 1895,- konge bra disk
-Shark- Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Noen som vet om man kan bruke My Book serien til western digital som en vanlig harddisk? jeg har bare 40gb på laptopen og lurer på om det går ann å laste ned og opp fra og til en ekstern harddisk som dette gjennom bittorrent. 7520872[/snapback] ja det skal gå..
starks Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 har disker fra maxtor, WD og LaCie selv, og anbefaler WD. Har aldri hatt problemer med WD. Maxtor-disken crasha etter halvannet år, men fikk selvfølgelig ny på garantien. LaCie er ganske ny, og funker ok. Synes den virker tregere enn de andre to. WD er absolutt den peneste i mine øyne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå