Gå til innhold

Bærbar til maks 8500,-

Holmgr3N

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Mulig jeg hadde funnet noe hvis jeg hadde søket men velger å lage denne uansett.

Er på utikk etter en bærbar til maks 8500kr. Skal i militæret å tenkte å kjøpe en for å ha med meg.

Den bør kunne takle spill på en grei måte (WoW). God batterikapasitet/levetid. Hvor stor skjermen er spiller egentlig ikke så stor rolle.

Har ikke satt meg så mye inn i det bærbare markedet.

Så tar gjerne imor tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

hadde anbefalt den samme :) mye for pengene der. og man får jo bæreveske med på kjøpet. samt optisk mus.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk jo ikke med batteri.. Aldri hatt en bærbar før men.. Batteri var ikke installert på pcn tror jeg, den virker ikke uten at jeg har strømmen i. Har dobbeltsjekket mange ganger gjennom det jeg fikk med. Ingen batteri.

Bortsett fra det så er jeg fornøyd.

Skrevet

Hei!

Hmm, batteriet er som regel ikke satt inn i maskinen når den er ny. Let litt i de boksene som fulgte med, det skal være der.

Hvis ikke så hadde jeg sendt en mail eller ringt komplett snarest mulig for å si ifra.

Skrevet
Jeg fikk jo ikke med batteri.. Aldri hatt en bærbar før men.. Batteri var ikke installert på pcn tror jeg, den virker ikke uten at jeg har strømmen i. Har dobbeltsjekket mange ganger gjennom det jeg fikk med. Ingen batteri.

Bortsett fra det så er jeg fornøyd.

7618538[/snapback]

Høres ut som en glipp, det står jo spesifisert at den har batteri i likhet med 99% av alle bærbare. Ring komplett å klag du.

Skrevet
Hehe. Bra at du fant det da!

Men lat som om du fremdeles ikke har funnet det. Klag til komplett, så har to 2 batterier :whistle:

7618725[/snapback]

Nei, Nei, nei... :hmm:

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

hehe dere vet komplett leser på dette forumet :) ? en bruker ved navn Komplett.no

Endret av KRAFortune

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...