Holmgr3N Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hei. Mulig jeg hadde funnet noe hvis jeg hadde søket men velger å lage denne uansett. Er på utikk etter en bærbar til maks 8500kr. Skal i militæret å tenkte å kjøpe en for å ha med meg. Den bør kunne takle spill på en grei måte (WoW). God batterikapasitet/levetid. Hvor stor skjermen er spiller egentlig ikke så stor rolle. Har ikke satt meg så mye inn i det bærbare markedet. Så tar gjerne imor tips.
Jada-jada Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Strekk det litt og kjøp denne... Dette er et uketilbud som gjelder ut morgendagen "nedsatt med 1500,-" http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322752&cks=WYO Endret 16. desember 2006 av Jada-jada
Holmgr3N Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Strekk det litt og kjøp denne... Dette er et uketilbud som gjelder ut morgendagen "nedsatt med 1500,-"http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322752&cks=WYO 7516830[/snapback] Takker, denne så meget bra ut.. Bestilte den.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 hadde anbefalt den samme mye for pengene der. og man får jo bæreveske med på kjøpet. samt optisk mus.
Nauz Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Et Meget bra kjøp, sitter på denne selv i denne stund
Holmgr3N Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Jeg fikk jo ikke med batteri.. Aldri hatt en bærbar før men.. Batteri var ikke installert på pcn tror jeg, den virker ikke uten at jeg har strømmen i. Har dobbeltsjekket mange ganger gjennom det jeg fikk med. Ingen batteri. Bortsett fra det så er jeg fornøyd.
Baba2 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hei! Hmm, batteriet er som regel ikke satt inn i maskinen når den er ny. Let litt i de boksene som fulgte med, det skal være der. Hvis ikke så hadde jeg sendt en mail eller ringt komplett snarest mulig for å si ifra.
Cowboystrekk Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg fikk jo ikke med batteri.. Aldri hatt en bærbar før men.. Batteri var ikke installert på pcn tror jeg, den virker ikke uten at jeg har strømmen i. Har dobbeltsjekket mange ganger gjennom det jeg fikk med. Ingen batteri. Bortsett fra det så er jeg fornøyd. 7618538[/snapback] Høres ut som en glipp, det står jo spesifisert at den har batteri i likhet med 99% av alle bærbare. Ring komplett å klag du.
Holmgr3N Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Fant det. hehe, lå ganske godt gjemt inne i en av eskene.
Baba2 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hehe. Bra at du fant det da! Men lat som om du fremdeles ikke har funnet det. Klag til komplett, så har to 2 batterier
riroil Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hehe. Bra at du fant det da! Men lat som om du fremdeles ikke har funnet det. Klag til komplett, så har to 2 batterier 7618725[/snapback] Nei, Nei, nei...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) hehe dere vet komplett leser på dette forumet ? en bruker ved navn Komplett.no Endret 1. januar 2007 av KRAFortune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå