Gå til innhold

[GTA]Kamphelikopter hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På flyplassen du kan kjøpe ute i ørkenen ved Las venturas. Det krever at du har gjennomgått og klart førerkortet for flyving. Noe du kan ta oppe i tårnet i bygningen der du lagrer spillet ditt.

Hvis det ikke er tilgjengelig, så har du ikke tatt oppdragene som følger med innkjøpet av flyplassen.

Skrevet
På flyplassen du kan kjøpe ute i ørkenen ved Las venturas. Det krever at du har gjennomgått og klart førerkortet for flyving. Noe du kan ta oppe i tårnet i bygningen der du lagrer spillet ditt.

Hvis det ikke er tilgjengelig, så har du ikke tatt oppdragene som følger med innkjøpet av flyplassen.

7515496[/snapback]

Har tatt alle oppdragene tror jeg... Er i alle fall ikke flere oppdrag på flyplassen. Har runnet selve gamet.

Skrevet

Du finner fort ut at det ikke er så jævlig som det høres ut som når du kommer igang, men jeg brukte nå ihvertfall noen timer på det. Var noen ganger den PS2-kontrollen var faretruende nærme tusen knas.

Skrevet
Bruker du cheats, kan du ikke få 100%.

7524513[/snapback]

det er sant, men spill har noe med og ha det gøy spør du meg, Blir jeg lei er det på tide med cheats. (Gjelder ikke online spill da selvfølgelig :p)

Skrevet (endret)
Du finner fort ut at det ikke er så jævlig som det høres ut som når du kommer igang, men jeg brukte nå ihvertfall noen timer på det. Var noen ganger den PS2-kontrollen var faretruende nærme tusen knas.

7524498[/snapback]

Lol... Men jeg sitter på pc. Og tastaturet er ikke laget til fly. Får vell finne frem joystikken.

Og cheats er juks :nei:

Nei her skal det gjøres ordentlig!

Endret av Aqidon
Skrevet

7524498[/snapback]

Lol... Men jeg sitter på pc. Og tastaturet er ikke laget til fly. Får vell finne frem joystikken.

Og cheats er juks :nei:

Nei her skal det gjøres ordentlig!

7524535[/snapback]

Jeg fant ut at det ble mye verre på pc ja. Iallefall med helikopteret.

Men med litt prøvogfeil så får du det til.

Skrevet
det er et helikopter nedenfor den store devningen i vannet.

7529046[/snapback]

Er ute etter kamphelikopter. Tror da de lille vannhelikotere ditt blir litt for pinglete.

Skrevet
Ikke diss Seasparrow. Er like rått som Apachen, minst.

7531937[/snapback]

Exept it dont look so cool and it dont come with rockets.

Fant frem Sidewinderen så da gikk det greit. Blir hardt å vere purk nå. :)

Skrevet

Det finnes faktisk en måte å få tak i Hunter (kamphelikopteret) uten å ha 100% på flyskolen eller cheate.. Bare dra til Las Venturas Airport, og start et flyrace som jeg tror heter Heli Hell.. Når du starter kan du fly kopteret til din egen flyplass og parkere det i hangaren din. Når du blir diskvalifisert etter å ha gått ut ifra kopteret, kan du bare hente det på flyplassen din..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...