Gå til innhold

Nod32 hindrer installering av keylogger

xanonymx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å installere FREE Keylogger v.1.1 på min maskin, men jeg har nod32 antivirus. Problemet er at nod hindrer installeringen av programmet. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du deaktiverer NOD32 mens du installerer programmet, for så å aktivere NOD32 igjen, får du ikke da valg om hva du vil gjøre (hvis NOD32 faktisk oppdager keyloggeren etter at den er installert)?

Skrevet
Jeg tenkte å installere FREE Keylogger v.1.1 på min maskin, men jeg har nod32 antivirus. Problemet er at nod hindrer installeringen av programmet. Noen som har noen tips?

7513198[/snapback]

Mener å huske at NOD32 har muligheten for å ekskludere scanning av programmer/filer/mapper. En stund siden jeg har brukt det, men sjekk under innstillingene om det finnes noe slik.

Skrevet

Det er jo positivt og høre at NOD32 fungere mot keyloggere da.

Vanligvis gjør folk alt de kan for og ikke få keyloggere, så hva er grunne til at du vil installere det frivillig?

Skrevet

Jeg slo av Nod32, men jeg fikk en feilmelding ved installeringen nå også. Jeg har prøvd å google litt, men uten hell. Sikkert en god del andre som er bedre å google enn meg.

post-63645-1166267674_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...