Gå til innhold

Bob Dylan-konserten 30.03.2007


dot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er ikke noe spesielt live =/

7516407[/snapback]

Tror jeg nok de fleste driter en lang kabel i. Det er nok bare for å kunne si at man har sett Bob Dylan. ;)

7517128[/snapback]

Joa, første gang jeg så han så hadde jeg en slik innstilling. "Jeg har sett legenden".. Men det er virkelig ikke verdt det (i allefall for de som reiser langt vekk i fra), men til dere som skal. Jeg skal krysse fingrene for at han presterer vokalmessig. Jeg har sett han to ganger og den biten har vært svært dårlig.

Lenke til kommentar
Det kommel vel også ann på hva slags forhold du har til hans musikk? Hvis han har laget bra musikk før og gjør det enda vil hans presentasjon og nærvær være nok.

 

Vi skal vel ikke være idol dommere? :hm:

7518012[/snapback]

Hehe. Har sett han to ganger. Det bør vel egentlig si sitt^^

Lenke til kommentar

Eg hadde billetter på 003V ! Satt klar fra 0800 :p Men selvfølgelig fucket nettbanken seg. Doh. Så fikk billetter på akkurat samme plass som når eg var å så Metallica i 2003. @ 211E.

 

Men dette blir herlig. Fikk ikke sett Dylan i Bergen når han var her, men familien så ham.

 

Hva synes dere om fotball > Bob Dylan? :ermm:

Lenke til kommentar

Uff. Så han på Roskilde i år og må si at det var årets skuffelse. Han sto gjemt bak et keyboard som man ikke hørte engang. Lite sjarm, altfor rutinert ("her er showet mitt, take it or leave it"). Digger alle 60-tallsplatene hans, så hadde vel en viss oversikt over hva jeg kunne forvente meg. Han er en legende likevel. Greit å ha sett.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Uff. Så han på Roskilde i år og må si at det var årets skuffelse. Han sto gjemt bak et keyboard som man ikke hørte engang.  Lite sjarm, altfor rutinert ("her er showet mitt, take it or leave it"). Digger alle 60-tallsplatene hans, så hadde vel en viss oversikt over hva jeg kunne forvente meg. Han er en legende likevel. Greit å ha sett.

7518899[/snapback]

Men det er jo "her er showet mitt, take it or leave it" som er Bob Dylan. Han har aldri "bøyet seg" etter hva publikum krever. Han bare lager musikk slik han føler for å gjøre det. Alle Dylan fansene freaket jo helt ut da han brukte elektriske gitarer i enkelte sanger og kalte han for sell out. Men han er jo det motsatte. Han lager fantastisk god musikk slik han føler for det.

Lenke til kommentar

Skal heldigvis dit. Så forhåpentligvis har ikke Skurupu rotet bort billetten min :)

 

Folk må ikke forvente seg noe i nærheten av 60-70talls Dylan. Han har alltid forandret musikken sin hurtig, rett og slett fordi han har mentalt forandret seg hurtig. Blir en bra konsert for alle som likte den nye plata.

Lenke til kommentar

Ser at noen ikke var fornøyd med årets konsert på Roskilde. Selv kan jeg ikke uttale meg da jeg ikke var der, men det var vel i 2001 jeg så en konsert med mannen på samme festival. Det var absolutt ingen dårlig konsert og det svingte meget bra. Absolutt en av mine 5 på topp det året. Men mannen har jo blitt noen år eldre siden den tid og det kan nok utvilsomt ha satt sine spor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...