12Anonym12 Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hei, Ble glad når jeg fikk igjen matte tentamen og uforbrett matte-prøve. Mattetentamen : karakter 5. Uforbrett: karakter 6. Yaaay
Bear^ Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Congratulation, you just recived a math level. Your new math level is now 2. You can now divide in basic.
PsychoDevil98 Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Congratulation, you just recived a math level. Your new math level is now 2. You can now divide in basic. 7512963[/snapback] :!: Tenkte på det samme. Matten på ungdomskolen var ikke så veldig avansert. Vent til videregånde, der er matten en del vanskeligere.
binko Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Gratulerer så hämsct mycke:D Selv fikk jeg bra i fjor, men hadde jeg sagt hvilken karakter hadde det drøsst inn med quoter om at "dette er HANS gledesdag, ikke kom her å ødelegg!". Che mish you a werry Wishmas:D
eldavid Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Å gå uforberedt på matteprøve i VK2 er selvmord. Jeg fikk lett 6 uten å øve noe på matten gjennom hele ungdomskolen, nå ligger jeg på en svak 5er og stresse som fader før prøvene. Gled deg;)
^fmj Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Gratuler gutten da istedenfor å si at matten på vgs er så mye vanskeligere, vent til du kommer dit da vil du slite. Endret 20. desember 2006 av ^fmj
Matsemann Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Grattis Og til dere som sier at matten er så mye verre på vgs, er ikke det bare en god grunn til å gjøre det bra på ungdomsskolen? Eller? En 6 er like god uansett.
PsychoDevil98 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Forskjellen på vgs og grunnskole når det gjelder matematikk, er nødvendigvis ikke at matten er vanskeligere på vgs, men det krever vesentlig mer arbeid. I tillegg, ihvertfall i mitt tilfelle, er tempoet ganske høyere når det gjelder å gjennomgå nye ting. Jeg vi påstå at hvis du klarer en sekser på ungdomskolen, er du ganske strukturert og jobber hardt. Hvis du gjør det, vil ikke matten på vgs være noe problem. MVH PD
jonas_blomster Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 ååå, vet hadde 5 og 6 på ungdoms skolen, nå i 2MX sliter jeg med å få 4 :S må jobbe mer til neste termin og komme meg opp til en 5er
Steelz Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Congratulation, you just recived a math level. Your new math level is now 2. You can now divide in basic. 7512963[/snapback] :!: Tenkte på det samme. Matten på ungdomskolen var ikke så veldig avansert. Vent til videregånde, der er matten en del vanskeligere. 7513020[/snapback] My ass! Jeg sverger på at jeg blir dummere av P-matten jeg ass
EVA 1 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Kanskje ikke den store bragden men jeg har gått fra 3/2 i 2mx til 4 i 3mx.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå