Gå til innhold

ny hardware til spilling av Rainbow Six: Vegas


Anbefalte innlegg

vil jeg klare å kjøre rainbow six : vegas? laggfritt ? low?

er det verdt å kjøpe det når det kommer med denne pcen:

 

CPU type: Intel Pentium 4, 3200 MHz

Hovedkort: Asus P4S800D-X

Systemminne: 1024 Mb (PC2700 DDR SDRAM)

Skjermkort: NVIDIA GeForce 6800 GT (256 Mb)

Harddisk: WDC WD2500BB-22DWA0 (232 Gb, IDE)

Harddisk: WDC WD25 00KS-00MJB0 SCSI Disk Device (232 Gb)

 

hentet verdiene i everest programmet. takker for svar

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hr.Jenssen, ville du vært så grei å postet et bilde av spillet når du kjører det på 1024 oppløsning med detaljer på medium? :)

7507455[/snapback]

 

Tja, det kan jo alltids gjøres. Kan komme med dem i en edit. Bare vent litt, så. :)

 

EDIT: Så smart av meg. Siden Vegas er broren mitt sitt spill, og han ikke vil at jeg skal spille på nett, så måtte jeg legge til noe mer 'ikke-offisielt' materiale for å få spillet til å fungere uten plata til bruttern. Det fungerte jo fint, helt til jeg startet Vegas nå. Spillet ble oppdatert, og nå fungerer det ikke.

 

Uansett, grafikken på 1024 med medium-detaljer ser ikke så veldig fint ut. For de som til vanlig har en svak PC, og ikke bryr seg om å kjøre grafikken på max, så er det ikke noe problem, men personlig takler jeg ikke det å kjøre et spill uten kantutjevning og høye detaljer. Jeg klarer til nød å spille det litt nå og da, men jeg er glad for at Vegas ikke er et så alt for bra spill, så slipper jeg å irritere meg over å ha en midlertidig elendig PC. :p

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg må spille med 800x600

Alt på low.

Og redigere i config fila for å deaktivere mer ting og sette mer på low.

Og da går spillet på ca. 20-40 fps.

 

3500+

2gb ram

6800gt

7508029[/snapback]

 

Snodig. Vi har da nærmest samme PC, bare at skjermkortet mitt er litt svakere enn ditt. Hos meg går det helt fint. Prøv å installere nyeste driver da.

Lenke til kommentar

Hmm, høres ut som det samme problemet som jeg hadde med BF2 da det kom. Måtte spille på lavest grafikk, grunnet skjermkortet (et 6800-kort). Det var ikke at kortet var svakt elns, men at spillet bare ikke ville fungere veldig bra med det kortet. Etter mange patcher gikk det litt bedre tho. Kanskje det er samme problem med Vegas. Eller kanskje spillet ikke er optimalisert for den nyeste Nvidia-driveren. :)

Lenke til kommentar
Jeg har lest at Rainbow six ikke støtter kort med Shader Model 2. Er det noe måte for meg som har et Radeon x800GT og få spilt spillet? eller kommer det en patch seinere som gjør om på dette?

 

Takker for svar!

7509979[/snapback]

 

Må ha skjermkort som støtter Shader Model 3 ja...

Mulig det går ann å jukse litt slik det går med Battlefield 2, men det kan jo umulig bli no morro...

 

Uansett... min sympati får du... spiller et utrolig fett og helt klart det beste i serien så langt...selv om det ikke ligner så mye på det orginale R6 lengre...men det er like greit...

Lenke til kommentar

Jeg veit, jeg hater det... Har ikke penger akkuratt nå til å handle. Dataen er litt utdatert med det meste. Men en data koster. Skal se hva jeg gjør etter jul. Faen asså, men hvordan skal det gå ann å jukse litt slik man kanskje kan få spilt det, er åpen for alle forslag!

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

nå har jeg da fått testet vegas , og jeg har alt på low med 800x640 i oppløsning. det lagger slik at spillet ikke kan nytes slik at jeg vil ikke spille det spillet med denne pcen.

 

da lurer jeg på hva burde jeg oppgradere for å spille det bedre?

har mist 500 W og nokså greit kabinett så trenger ikke skiftes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...