Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006. Nominasjonstråd.

Dotten

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Søppel" refererer til den gamle OT-Baren tittelen (Blir litt synonymt over det). Det er ikke noe negativt intensjon bak, så de som tolker den negativt har misforstått. Enkelt og greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil herved nominere Marley... Han er en bruker jeg har lagt merke til i OT-baren. Han har ofte treffende kommentarer og virker som en all right fyr.

Skrevet

Jeg nominerer Steffyboy. Han har sine kommentarer som får deg til å knekke sammen av latter, som får deg til å tenke og som får deg til å smile fra øre til øre og trykke på refresh-knappen som en galning. Helt genial :D

Skrevet
Ingen har klart å nominere noen skikkelig etter kritereiene ennå. Forteller litt om OT-barens innbyggere.

Jeg vil nominere jarmo fordi han har bart, er finsk, er pensjonist og fremdeles har et godt sinnelag med OT-rottene, er morsom og generelt virker som en trivelig kar. Flere av sånne som ham i OT-baren ville gjort seg.

http://img82.imageshack.us/img82/2479/lookalikezgu4.jpg

jarmo for president!

7505020[/snapback]

Er han ene der jarmo?

Skrevet (endret)

Bundy for han underholder oss alle i SO6 :D Det kommer mye konge pisspreik ut av hans munn

Endret av Fox
Skrevet
Bundy for han  underholder oss alle i SO6 :D Det kommer mye bra pisspreik ut av hans munn
Er ikke Bundy en chick?

Eller er det enda noe kødd han har funnet på. Kan aldri stole på han .. :roll:

Skrevet
Jeg nominerer Steffyboy. Han har sine kommentarer som får deg til å knekke sammen av latter, som får deg til å tenke og som får deg til å smile fra øre til øre og trykke på refresh-knappen som en galning. Helt genial  :D

7509149[/snapback]

Jeg ble litt satt ut nå, jeg. Det er vel egentlig for sånne som deg at jeg henger her på forumet. Det er et samhold mellom noen av brukerne her, spesielt den litt eldre garden som har delt så mange opplevelser og erfaringer gjennom årene, som gjør dette forumet til et veldig spesielt sted å være. Hvis det er noen tvil om hvorfor man skulle gidde å henge her, så er jenta her begrunnelsen.

Skrevet
Fulle quoter, og attpåtil med bilde, er fyfy! :)

Men han til venstre tenker jeg er jarmo himself.

7509219[/snapback]

tuller du?!? :ohmy:

Skrevet

Oi. Jeg trodde det bare var et køddebilde som var funnet på google eller noe jeg :S

Skrevet (endret)

Han virker som han er ihvertfall under 20 utifra sånn han skriver. Fe.ks er signaturen hans:jeg er syk i hodet

Endret av Gjest
Skrevet

?

Jarmo har da aldeles ikke "Jeg er syk i hodet" signatur. Og heller ingen ungdommelig avatar.

Sikkert Bundy du mener?

Et spørsmål, hvorfor quoter du deg selv, og skriver noe i posten under? Hvorfor ikke bare skrive alt i en post ?

Skrevet

En jeg legger merke til i OT som allerede ikke er nevnt er vel Tomat-Ulf.

Han har da sine blemmer som alle andre ,men har jevnt over veldig morsomme innlegg. Fast inventar er han også.

Skrevet
?

Jarmo har da aldeles ikke "Jeg er syk i hodet" signatur. Og heller ingen ungdommelig avatar.

ikke bare skrive alt i en post ?

7509607[/snapback]

oobs.. jeg blandet de jeg :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...