Xpm Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 På den tiden var PvP mount 75 Riding skill. Jeg var 9% fra Rank 11, så kom patchen. Så klart jeg klager. Og som jeg sa, hvis du gidder å lese forrige posten min, så trenger man dette utstyret for å ha sjans i TBC. Dette er ikke über gear lenger. Bare over gjennomsnittlig utstyr for å være klar for Outlands.
gamer73 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Heh jeg har alltid sett på meg selv som casual. Mulig begrepet har blitt missforstått av meg. Har sett på hardcore som dem som spiller over 8 timer pr dag. Som oftest mellom 10-12 timer. Ikke jobber eller går på skole. Selv spiller jeg rundt 5 timer PR dag ukene kona jobber kvelds skift. Jobber hun i helger blir det jo litt mere timer. Ellers da hun har fri og slutter samtidg med meg spiller jeg ikke. Trodde det var betegnelsen på casuals, som ikke la hele livet sitt inn i wow. Det du tolker som hardcore er vel heller mer ekstrem spillere. Det jeg tolker som hardcore er at man bruker nesten all sin fritid til wow. Noe du gjør virker det som:) Dvs..når samboeren din er hjemme er det ikke din fritid. Din fritid er når du er helt alene, og ettersom hva jeg kan lese ut fra timene du oppgir så er det ikke mye annet du gjør når du er alene enn å spille wow:)
gamer73 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Men det er jo ikke vi casuals som klager er det? Vi syntes kanskje bare at det var litt dumt at dem nerfet med 30%, men vi smiler enda:)
PcT Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 lvla en warrior med 750 ap og 19% crit fra 60>70 uten problemer. De som claimer at du trenger AQ loot / HWL loot ++ for å drepe i outlands er totalt retarda. Innen 3 leveler har du bedre gear enn HWL gear uansett.
Bredoc Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Heh jeg har alltid sett på meg selv som casual. Mulig begrepet har blitt missforstått av meg. Har sett på hardcore som dem som spiller over 8 timer pr dag. Som oftest mellom 10-12 timer. Ikke jobber eller går på skole. Selv spiller jeg rundt 5 timer PR dag ukene kona jobber kvelds skift. Jobber hun i helger blir det jo litt mere timer. Ellers da hun har fri og slutter samtidg med meg spiller jeg ikke. Trodde det var betegnelsen på casuals, som ikke la hele livet sitt inn i wow. Det du tolker som hardcore er vel heller mer ekstrem spillere. Det jeg tolker som hardcore er at man bruker nesten all sin fritid til wow. Noe du gjør virker det som:) Dvs..når samboeren din er hjemme er det ikke din fritid. Din fritid er når du er helt alene, og ettersom hva jeg kan lese ut fra timene du oppgir så er det ikke mye annet du gjør når du er alene enn å spille wow:) 7533735[/snapback] Hehe, det blir jo gjort andre ting også, men ja wow tar en del av tiden kona jobber kveldsskift. Man gjør jo gjerne det man liker, slik er det bare:) Innrømmer gjerne at jeg digger wow. Ser ikke ut til at jeg går lei heller hehe. En gang gamer, alltid gamer :!: Endret 19. desember 2006 av Darkrevan
PcT Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (Om du lvler til 70 med HWL gear vil du har 13% crit i zerk stance med cruelty, ikke axespec dog) MAO du må bytte ut gear om du skal ha no crit chance i det hele tatt.
gamer73 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hehe, det blir jo gjort andre ting også, men ja wow tar en del av tiden kona jobber kveldsskift. Man gjør jo gjerne det man liker, slik er det bare:)Innrømmer gjerne at jeg digger wow. Ser ikke ut til at jeg går lei heller hehe. En gang gamer, alltid gamer Sant nok det:) Jeg håper at jeg også etterhvert finner mer tid til wow:) Jeg liker jo egentlig å spille masse hehe. For som du sier....er man engang gamer:)
gamer73 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg kjøpte dem blå warrior skuldrene for 4000k honor, og kommer til å skaffe svart hest:) Så hadde jeg tenkt å samle til rank 14 2H sverd, men sannsynligvis så greier jeg ikke det før 15 januar og da driter jeg i det og begynner å spare til lvl 70 pvp gear:) Og bassert på nåværende honorinntjening vil jeg ha makset ut Honor når jeg når lvl 70 om 6-7 mnd Da kjøper jeg dem 2 kuleste lvl 70 pvp delene og begynner å gå i arena for å skaffe et 2H sverd derfra. Så kjører jeg vanlig pvp til jeg har full lvl 70 world pvp armor:) Samtidig som jeg samler gear i raid med guildet:) Endret 19. desember 2006 av gamer73
Pwno Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Personlig syntes jeg ikke det er så nerfa... Jeg har rank 14 våpen allerede liksom XD Syns ikke det er så stress jeg!
Xpm Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Personlig syntes jeg ikke det er så nerfa... Jeg har rank 14 våpen allerede liksom XD Syns ikke det er så stress jeg! 7533958[/snapback] Jah, fikk du NOE honor i det hele tatt før nerfen var det så klart ikke stress. 12 timer PvP og alt jeg klarte var 10,000 honor. Var det ikke nerfa ville jeg sikkert hatt 20,000 på den dagen.
AvIOn Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 OK, blizzard her nerfa honor. Men come on folkens. Du trenger KUN 22500 Honor for å få enhåndsvåpen, og Førtitusen-noe-rart for 2hånds. Er dette noe å klage over? For min egen del så får jeg meg nytt våpen DRITkjappt, ett våpen som er bedre enn det jeg har pr i dag, på KORT tid. Jeg spiller mellom 1-4 timer pvp hver dag, i semi-premade groups og litt i PuG's. Og kan dra inn mellom 500-2500 honor hver dag ETTER nerf... Syns ikke vi skal klage vi.
Xpm Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Får inn 5000 hver dag men jeg synes fortsatt det går for tregt. får skyldsfølelse av å sitte inne for mye
NuckChorris Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg heller har ikke noe problem med selve nerfen. Det var kanskje litt vel enkelt å skaffe seg det beste PVP gearet. Problemet mitt er tidspunktet nerfen kom på. Det er nå ca en måned til TBC kommer og jeg vil tippe at de fleste med lvl 60 chars skaffer seg TBC. Hvorfor kunne ikke folk fått seg endel epics til tilleggspakken kommer? Det vil bli erstattet før lvl 70 uansett. Jeg mener de heller burde innført denne nerfen samtidig som TBC er ute på markedet. Men det er kanskje bare jeg som mener det..
Kombat-Kaare Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 OK, blizzard her nerfa honor. Men come on folkens. Du trenger KUN 22500 Honor for å få enhåndsvåpen, og Førtitusen-noe-rart for 2hånds. Er dette noe å klage over? For min egen del så får jeg meg nytt våpen DRITkjappt, ett våpen som er bedre enn det jeg har pr i dag, på KORT tid. Jeg spiller mellom 1-4 timer pvp hver dag, i semi-premade groups og litt i PuG's. Og kan dra inn mellom 500-2500 honor hver dag ETTER nerf... Syns ikke vi skal klage vi. 7534516[/snapback] Ja ikke sant, vi skal jo ikke klage.. Du sier jo selv at du tjener maks 2500 på en dag. Toppvåpnene krever 45.000 honour, noe som betyr at det er 20 dager konstant spilling for din del for å få det ene våpenet. Etter 20 dager konstant i BG har du altså fått våpenet ditt, og rekker så vidt utgivelsen av BC. Det er 3 uker, hver dag med minst 4 timer BG. Husk, dette er hva du selv angir som MAKS på en dag. Lett å få våpenet sier du...? Regn over tallene dine en gang til.
Qizaa Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Har dere lyst på en god latter? http://img157.imageshack.us/img157/6213/ca...edpx8ns2.th.gif Edit: Link funket ikke... Endret 19. desember 2006 av Qizaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå