Gå til innhold

Spørsmål om jewelcrafting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Blir det egen main profession?

I så fall vil det fortsette å være 2 eller blir det 3 main professions?

Tingene man får til å bruke i jewelcrafting er det fra mining?

7500288[/snapback]

den blir akkurat som mini lw og alt det andre

PS: man kan allerede begynne og kjøpe recipe / eller hva de nå heter igjen :p jeg har vel en 4-5 forskjellige og 2blå allerde :p

Endret av DaXoN
Skrevet

Jewelcrafting blir en ny main proffession, og meg bekjent vil Blizz ikke endre på antall main proffessions en spiller kan ha. Dersom du allerede har to main proffessions må du oppgi det ene for å lære deg Jewelcrafting.

Hoveddelen av materialene som brukes i jewelcrafting kommer fra mining, så det er det naturlige valget av tilhørende proffession.

Som Daxon sier dropper det allerede flere JC recipies, så en kan skaffe seg noen allrede nå. Guildet fikk en recipie for en uglefigur fra en trashmob i BWL på fredag.

Skrevet
Jewelcrafting blir en ny main proffession, og meg bekjent vil Blizz ikke endre på antall main proffessions en spiller kan ha. Dersom du allerede har to main proffessions må du oppgi det ene for å lære deg Jewelcrafting.

Hoveddelen av materialene som brukes i jewelcrafting kommer fra mining, så det er det naturlige valget av tilhørende proffession.

Som Daxon sier dropper det allerede flere JC recipies, så en kan skaffe seg noen allrede nå. Guildet fikk en recipie for en uglefigur fra en trashmob i BWL på fredag.

7500680[/snapback]

jeg har 2uber recipes:=) en som gir mye resistanse og en annen til druide only som gir de mye heal + på lvl 40 :=)

Skrevet

Irriterer meg litt over jewelcrafting. Enchanting er greit, men det blir rett og slett unødvendig komplisert med to måter å modifisere utstyr på. Dyrt blir det også når man bytter utstyr og må modifisere igjen.

Skrevet (endret)
Irriterer meg litt over jewelcrafting. Enchanting er greit, men det blir rett og slett unødvendig komplisert med to måter å modifisere utstyr på. Dyrt blir det også når man bytter utstyr og må modifisere igjen.

7501146[/snapback]

Kan man ikke ha enchant og Jewels på utstyret samtidig da?

Edit : Leifer

Endret av Heart Break Kid
Skrevet

7501146[/snapback]

Kan man ikke ha enchant og Jewels på utstyret samtidig da?

7501234[/snapback]

Isåfall understreker jo det poenget mitt. Man må påkoste utstyret enda mer, og det blir dyrt hver gang man bytter utstyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...