Gå til innhold

Bilder av Sony Ericssons designperle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal vente med å dømme den helt, før jeg har tatt i den med mine egne hender!

Men når det er sagt så er jeg ganske skuffet! Formen er for firkantet etter min smak. At de ikke har utnyttet plassen bedre sjønner jeg heller ikke. Tastene er knøttsmå, sjermen kunne så absolutt vert større. Da ville den ikke sett så brei ut heller! Baksiden kunne også sett bedre ut, og de kunne spart seg for så mange walkman-logoer! Børstet metall hjelper ikke så lenge de har feilet på så mange andre ting ved designet. Dette er så absolutt ikke som Razr-designet :thumbdown:

Specsa på denne telefonen er derimot bra i forhold til at den er ganske så tynn :thumbup:

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
og jeg synes k800 var stygg da den kom
Ditto.

 

Nå er dette uansett en telefon som er ikke er aktuell for meg pga tastene, skjermoppløsning og kameraet (AF og bildekvalitet er et must om jeg skal ha kamera på mobilen, det eller ingenting), og jeg vil ikke si jeg synes den er veldig fin nå. Derimot sier jeg at mange kommer nok til å si noe annet enn æsj i januar. :)

Lenke til kommentar
og jeg synes k800 var stygg da den kom
Ditto.

 

Nå er dette uansett en telefon som er ikke er aktuell for meg pga tastene, skjermoppløsning og kameraet (AF og bildekvalitet er et must om jeg skal ha kamera på mobilen, det eller ingenting), og jeg vil ikke si jeg synes den er veldig fin nå. Derimot sier jeg at mange kommer nok til å si noe annet enn æsj i januar. :)

7505086[/snapback]

 

Jeg tror nok det er mange som vil oppleve nettopp det ja.

:)

 

Btw, Walkman tasten er på siden.

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Den bittelille skjermen med feit innramming,

7499726[/snapback]

Jepp, det så faktisk direkte latterlig ut med en så liten skjerm og så svær ramme. :thumbdown:

 

BTW: Den andre telefonen det linkes til ligner jo overhode ikke på telefonen i denne artikkelen, og kan umulig ha noe med hverandre å gjøre.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Den andre telefonen det linkes til ligner jo overhode ikke på telefonen i denne artikkelen, og kan umulig ha noe med hverandre å gjøre.
Modellen de snakket om for noen uker siden er ganske riktig ikke Ai. Ved siden av at telefonen på de andre bildene mangler aluminium kommer det frem av bildene at de tilhører forskjellige serier da Ai er en Walkman-telefon mens mobilen på de andre bildene ser mer ut som en Cyber-shot-telefon. Slapp ryktekunnskap hos redaksjonen har nok skylden.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

håper den helle vil se slik ut:

http://mobbit.info/item/2108

http://www.gizmodo.com/gadgets/cellphones/sony-ericsson-ai-concept-renderings-218683.php

selvom den heller ikke er alt for pen.. men mye bedre... sikkert fake bilder da...

Endret av HES
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...