Gå til innhold

Frustrerte Fruer som data spill, hva er vitsi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Jeg har en ide, la oss lage et spill om forumet!

 

Når all slags søppel blir til spill, er dette vel en bra ide!

7515235[/snapback]

 

"Diskusjon.no - The game". Et fps der det eneste våpenet du får er en flammekaster, og bruker denne til å slåss mot soldater kalt "meninger". Forvent sterk multiplayer-support!

Lenke til kommentar
Jeg har en ide, la oss lage et spill om forumet!

 

Når all slags søppel blir til spill, er dette vel en bra ide!

7515235[/snapback]

 

"Diskusjon.no - The game". Et fps der det eneste våpenet du får er en flammekaster, og bruker denne til å slåss mot soldater kalt "meninger". Forvent sterk multiplayer-support!

7515329[/snapback]

Nei, nei. Mer sånn:

 

"Diskusjon.no - The game"

-Et FPS der du kan velge mellom 100,000 forskjelige brukerprofiler. Du kan vente på fanboy mot fanboy, AP-folk mot KRF-folk og krigen der du og din mening skal seire. Inneholder 8 minispill: "En dag som moderator", "Alle mot Avean" mm...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Nei, nei. Mer sånn:

 

"Diskusjon.no - The game"

-Et FPS der du kan velge mellom 100,000 forskjelige brukerprofiler. Du kan vente på fanboy mot fanboy, AP-folk mot KRF-folk og krigen der du og din mening skal seire. Inneholder 8 minispill: "En dag som moderator", "Alle mot Avean" mm...

7515587[/snapback]

Regner med god karakter fra gamer.no på dette! :D

Lenke til kommentar
Jeg har en ide, la oss lage et spill om forumet!

 

Når all slags søppel blir til spill, er dette vel en bra ide!

7515235[/snapback]

 

"Diskusjon.no - The game". Et fps der det eneste våpenet du får er en flammekaster, og bruker denne til å slåss mot soldater kalt "meninger". Forvent sterk multiplayer-support!

7515329[/snapback]

Nei, nei. Mer sånn:

 

"Diskusjon.no - The game"

-Et FPS der du kan velge mellom 100,000 forskjelige brukerprofiler. Du kan vente på fanboy mot fanboy, AP-folk mot KRF-folk og krigen der du og din mening skal seire. Inneholder 8 minispill: "En dag som moderator", "Alle mot Avean" mm...

7515587[/snapback]

 

Rett og slett NYDELIG humor! Lo så jeg grein når jeg leste dette her.. Særlig i en tråd om "Frustrerte Fruer" :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Rett og slett NYDELIG humor! Lo så jeg grein når jeg leste dette her.. Særlig i en tråd om "Frustrerte Fruer" :D

7515979[/snapback]

I love the smell of sarcasm in the evening! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...