Gå til innhold

Exploit Guids og hjelp


Anbefalte innlegg

Her kan vi dele Exploitene til værandre:P hehe

ikke cheat ikke fordeler i spillet bare gøye ting som Hyjal osv

 

det eneste jeg kan fortelle om er vel Hyjal jeg var der en gang alene og andre gangen med 2guild memebers :=) de synes det var dritt gøy :=)

det er ikke så vanskelig og gjøre det og vis det er noen som spiller på Twiligth's hammer skal jeg vise dere :p hehe ;) men fant ikke world tree så må vel der en gang til senere...

 

hva med dere andre? funnet noe tøft som Nessie som kan ses fra undergrund banen mellom ironforge og stormwind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Exploits er uansett ikke lov og kan føre til suspend og/eller ban ved gjentatte ganger å bruke exploits. Jo exploits kan brukes til å skaffe seg fordeler i visse situasjoner. Bare det å gå til IF airport er en exploit og er ikke lov og kan føre til suspend.

7491041[/snapback]

 

vel joa det kan vel på en måte det men gir deg ikke akkurat noen stor fordel akkurat :p som man blir ikke uber god av og besøke hyjal ^^ og har vært der noen ganger aldri fått kjeft / Gm på meg:P

Lenke til kommentar
Exploits er uansett ikke lov og kan føre til suspend og/eller ban ved gjentatte ganger å bruke exploits. Jo exploits kan brukes til å skaffe seg fordeler i visse situasjoner. Bare det å gå til IF airport er en exploit og er ikke lov og kan føre til suspend.

 

Selvsagt ikke!

 

MEN om du går til flyplassen i IF med den intensjon om å utnytte det til fordel for deg selv på bekostning av andre..selvsagt..men hvordan du klarer dette på IF-flyplass aner jeg ikke.

 

Man blir aldri bannet for å utforske på lovlig vis.

 

Det å komme seg til IF-flyplass, Hyjal..andre steder med å "pixel-hoppe" er ikke ulovlig.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Utdrag fra exploit policy fra blizz;

 

Bug Exploitation

We have a top notch Quality Assurance team who tirelessly stamp out bugs and design inconsistencies within World of Warcraft. However, a handful of trained professionals can never isolate and resolve each and every bug in such a deep and complex game accessed simultaneously by thousands of players. You may come across the occasional bug during your adventures. Some bugs are minor and do not affect gameplay, but sometimes these bugs can be used to provide an unfair advantage to certain players or affect the service itself.

 

Factors included in determining the appropriate penalty:

 

Whether or not the exploit is performed intentionally, maliciously, and/or repeatedly

Whether or not the exploit damages another character, their gameplay, the service itself and/or its economy

Whether or not an attempt has been made to conceal the exploit's use

 

If a player is found to have abused/distributed an exploit, he/she may:

 

Be given a verbal warning if exploitation is unintentional and no attempt has been made to hide its occurrence

Be temporarily suspended from the game

In extreme cases the account will be closed outright.

Lenke til kommentar
Some bugs are minor and do not affect gameplay, but sometimes these bugs can be used to provide an unfair advantage to certain players or affect the service itself.

 

Ja..les den første setn. før komma:)

 

Den første setn før komma beskriver alt av Hyjal, Flypassen i IF etc...

 

= minor bugs that do not affect gameplay:)

 

= no action taken from a blizzard point of view! :)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Jeg syns exploring er det gøyeste i wow og er vel det jeg gjør mesteparten av tiden min i wow til.

Har aldri brukt dette til pvp eller for å bruke det mot andre spillere.

 

Har vært over alt egentlig, men gidder ikke dra til GM Island eller noen av de for da blir jeg bare bannet, og det er ikke så kult der ute.

 

Dere kan se mitt lille screenshot arkiv her:

 

Screenshots

Lenke til kommentar

Har vært i "andreetasjen" i UC. Den terrasen som går langs hele med de skjeletthodene du går igjennom.

 

Har også vært på øya sør for Tanaris, med en haug av goblin-bygninger og en del Southsea mobs.

 

Bak Gnomeregan har vel alle vært, Airport er vel det samme tipper jeg.

 

 

Når jeg har dratt til disse stedene er noggenfogger elixir den eneste "exploit" jeg har brukt.

Lenke til kommentar
fortell kordan dere kommer dere der! ikke bare kor dere har vært

7493720[/snapback]

 

Okey doke:

 

-Airport

 

Alle begynner med denne, men det er ikke så rart, det er en av de mest spennende også. Du går rett og slett forran Ironforge, drikker en noggenfogger elixir til du får slow fall. Mount opp og ri østover langs veggen til veien stopper. Hopp langs fjellveggen mot et tre (du skjønner det når du ser det). Etter dette kan du bare ri Nordøst så kommer du dit.

 

 

-Andre etasje på UC

 

Gå inn i UC via sewers. Følg den store kanalen til du når et stort stup. Der drikker du noggenfogger og mounter opp. Hopp ut over stupet skrå mot venstre, sikt på et "horn" under det blåe banneret. Dårlig forklart, men gidder ikke mekke screenshot.

 

 

-"Undermine"

 

Gå helt sør i Tanaris, på den stranda der skattejakten slutter. Følg det lyse vannet helt ut. Du skal se konturene til en øy et stykke ut på havet. Sikt på den og med en gang "fatigue" kommer opp, drikk swim speed potion. Ha med en healthstone for sikkerhets skyld.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
-"Undermine"

 

Gå helt sør i Tanaris, på den stranda der skattejakten slutter. Følg det lyse vannet helt ut. Du skal se konturene til en øy et stykke ut på havet. Sikt på den og med en gang "fatigue" kommer opp, drikk swim speed potion. Ha med en healthstone for sikkerhets skyld.

 

Ikke en exploit. Du må dit i ett quest. Love Song for Narain

7497672[/snapback]

 

Blir også feil å kalle øya for Undermine. Undermine er hovedstaden til goblinene. Undermine ligger på en øy som heter Kezan

 

Blizzards konsept-tegning av Undermine fra Behind-the-scenes DVD ^^

Undermine.jpg

Lenke til kommentar
-"Undermine"

 

Gå helt sør i Tanaris, på den stranda der skattejakten slutter. Følg det lyse vannet helt ut. Du skal se konturene til en øy et stykke ut på havet. Sikt på den og med en gang "fatigue" kommer opp, drikk swim speed potion. Ha med en healthstone for sikkerhets skyld.

 

Ikke en exploit. Du må dit i ett quest. Love Song for Narain

7497672[/snapback]

 

Det der er feil quest :) men du må ha det for å få 150% swim speed slik at du kan svømme over uten noen problemer :)

 

Her er det riktige questet: Draconic for Dummies

 

Trur buffen heter Siren's Song

 

Swim speed increased by 150%. Water breathing.

Endret av CyprieN
Lenke til kommentar
-"Undermine"

 

Gå helt sør i Tanaris, på den stranda der skattejakten slutter. Følg det lyse vannet helt ut. Du skal se konturene til en øy et stykke ut på havet. Sikt på den og med en gang "fatigue" kommer opp, drikk swim speed potion. Ha med en healthstone for sikkerhets skyld.

 

Ikke en exploit. Du må dit i ett quest. Love Song for Narain

7497672[/snapback]

 

Blir også feil å kalle øya for Undermine. Undermine er hovedstaden til goblinene. Undermine ligger på en øy som heter Kezan

 

Blizzards konsept-tegning av Undermine fra Behind-the-scenes DVD ^^

Undermine.jpg

7498076[/snapback]

 

Note the ""

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...