Gå til innhold

Trenger CS source hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
du har ikke lyst til å spille på flere tusen servere uansett. Gode norske er catch-gamer sine, acme-games sine, og hellfragger sine. Gå inn der å legg inn server ipene deres i steam.

7487292[/snapback]

Nå vil ikke jeg spille på de samme serverne hele tiden heller. :hrm:

7487327[/snapback]

Tja, det er jo litt av morroa da. Bli kjent på hele serveren: "Ånei, der kommer *nick*" f.eks. er jo bare deilig å se i chatten når man joiner.

Lenke til kommentar
Det er best å bruke The Alseeing Eye, det jeg bruker. Best å spille på norske server.

7493163[/snapback]

 

Jupp, med "The Eye" har du mange flere filtreringsmuligheter.

7494816[/snapback]

Jeg trenger ikke flere filtermuligheter, jeg må vite hvordan jeg får flere servere!! :hrm:

Endret av Baby B
Lenke til kommentar
men er det noen som vet hvordan jeg kan få console på CSS NON- steam?

 

populært på skolen. :hmm:

7499821[/snapback]

 

Er bare å google littt så finner du det ut, er litt vanskeligere enn på steam versionen.

 

Er vel uansett ulovelig å prate om warez her? om nonsteam blir sett på som det?

 

btw, pål, spell heller 1.6 ;) maskinan dokkers e før dårli t source..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har hatt litt problemer med mitt CS source, jeg får ikke opp mer enn CA 300 servere  når jeg søker, men alle vennene mine får opp flere tusen.

 

 

Hva er feilen?

7486872[/snapback]

 

Jeg har lignende, jeg trykker på "find servers", og så står den stille.... trykker på refresh... ingenting skjer... trykker mange ganger mellom refresh og spectate... et par hundre kommer opp. :hmm: Noen ganger fungerer det helt fint, andre ganger kommer det ingen servere i det hele tatt. Hmm... Hos en kamerats hus, (jeg var der med pcen) kom det opp mange tusen servere, så det kan tenkes at det er noe med internett-tilkoblinga... men surfing, all aktivitet på internett funker helt fint...

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har hatt litt problemer med mitt CS source, jeg får ikke opp mer enn CA 300 servere  når jeg søker, men alle vennene mine får opp flere tusen.

 

 

Hva er feilen?

7486872[/snapback]

 

Jeg har lignende, jeg trykker på "find servers", og så står den stille.... trykker på refresh... ingenting skjer... trykker mange ganger mellom refresh og spectate... et par hundre kommer opp. :hmm: Noen ganger fungerer det helt fint, andre ganger kommer det ingen servere i det hele tatt. Hmm... Hos en kamerats hus, (jeg var der med pcen) kom det opp mange tusen servere, så det kan tenkes at det er noe med internett-tilkoblinga... men surfing, all aktivitet på internett funker helt fint...

7500883[/snapback]

Akkurat det samme skjer med meg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...