vstr Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 som tittel sier. eg har endelig greid å rive meg løs fra forums verdenen her på diskusjon.no og det anbefales å prøve ut dette
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det faktum at du faktisk følte du måtte inn hit for å si det motbeviser det ganske så kraftig
Patrick de Maar Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) echo start RL.exe return; "RL.exe not found". echo find reallife,rl,irl,verden utenfor pcen*.exe return; "not found". dårlig kode, jeg vet. Uansett: Jeg har testet ut reallife i nesten ett år nå, lite tid på pcen. Anbefales^^ Henger her på kveldstid og når jeg ikke er med venner/trener, så diskusjon.no har fortsatt en plass i hjertet mitt. Endret 12. desember 2006 av PatrickM
vstr Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 altså. eg sitter her no i rein tidsfordriv og jakt etter informasjon til noe eg trenger IRL. btw
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hvordan klarte du å ta deg fri fra ditt dyrebare liv for å poste dette? Hvis du har fått et liv trenger du ikke overbevise andre, det er de som ikke har et liv som prøver å overbevise folk at de har et liv. De som har et liv er ute i skauen... (Måtte legge til en smilie så folk ser jeg er snill. Må også skrive dette for å få folk til å forstå ironi)
Khalifen Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Liv? Utenom Diskusjon.no? Det livet kjenner jeg ikke til. Er ikke mange dagene unna 3 år på forumet. Skrekkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå