Sindrelol Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes ikke det hørtes alvorlig ut i det hele tatt egentlig Det er jo ikke ulovelig på noen som helst måte. Tviler på at noen husker det / bryr seg om det om noen dager, (kanskje bortsett fra ex-class officeren )
Qizaa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg ville bare migrert til en annen server... sparer deg litt tid. det er jo bare en 100 lapp unz..
genetex Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Migrerte til serveren for 3 mnd siden Men jeg skal starte ny uansett. Denne posten skrev jeg mer pga. jeg synest egentlig jeg var så idiot at den er helt hysterisk morsomt, og at da vet andre att man ikke burde prøve å svindle hvem som helst
mad_arab Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei men de fleste guildene har nok svartelistet meg allerede. Jeg skal uansett lage 1 ny når BC kommer ut. 7485621[/snapback] få noen til å raportere deg for offencive nick ellernoe, så får du kanskje skifta 7485903[/snapback] Sant, det er lov, du får kanskje først en warning fordi du prøvde å scamme, men du får veldig sikkert skiftet nick, siden ingen vil ha deg i guilds o.s.v. 7485979[/snapback] Hvorfor skulle Blizzard la han skifte nick? Uansett hvor humoristisk han synes det er, så er det patetisk oppførsel. Jeg ser mange av de som forteller liknende historier her, om hvordan de har forsøkt scam og liknende "for moro skyld". Det bare øker frustrasjonen min, og det er sannsynligvis langt på vei forklaringen på hvorfor Blizzard sine GMs er overarbeidede og ikek har tid til å rydde botter og liknende.
genetex Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Hva har da jeg gjort, som er en jobb for GM? Det er mer snakk om en svindel her, ikke hacking, eller utnytting av feil i systemet.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 (endret) bytt server paid character migration edit : ser du allerede har gjort det ... menmen det er jo ikke det verste dette da. folk bestemmer jo selv hvor mye de vil gi for den itemen. slik funker markedet. du prøvde bare og lede dem i din retning ikke ulovlig Endret 12. desember 2006 av KRAFortune
tmg Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Selveid er veleid. 7485406[/snapback] Hehe trodde det bare var jeg som sa det der On topic: Mindre smart det der, men jeg har litt hardt for å fatte at du ikke la merke til at det var din egen class leader og hvis du merket det, at du ikke skjønte hvor dumt det var
genetex Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Jeg merket det, men håpet han var den som ville tape den mentale kampen
Be__bad Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 når vi er inne på å drite oss ut: for tiden har jeg en lvl 2 ud rogue @ sylvanas, han står klar for ress utenfor ironforge da min server faller ned. det jeg gjør er å finne en pvp marked dude, vente til han taper en duel og gå bak å slå han så han dør. er dette ulovlig? kan jeg få ban/annet?
Lampeskjermen Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei, har iallefall ikke fått dette med min lvl 12 rogue. Btw, du kan imigrere nå, de har redusert CD fra 6 måneder til 1måned tror jeg
Be__bad Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Nei, har iallefall ikke fått dette med min lvl 12 rogue. Btw, du kan imigrere nå, de har redusert CD fra 6 måneder til 1måned tror jeg 7487398[/snapback] yes tok akkuratt en visible full t2 mage roguer er litt tricky for de dodger mest....
neoman Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 tror jeg joiner en lol jeg. lo godt mens jeg leste den
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 litt eid der ja jeg ville spillt på warrioren igjen jeg da. vis du vil grinde bra tar du ikke tyr's hand men winterspring / fellwood. du kan også finne ut hvilken type essence som er verd mye.. Vis det er Living er det fellwod Earth / air er det silith water er det fellwood da også mye penger og tjene på det
genetex Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Round round get around, I get around yeah, get around round round I get around. Dette er det eneste du ser på de plassene, å alle heter sdkhfsdkj og er hunters.
DaXoN Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Round round get around, I get around yeah, get around round round I get around. Dette er det eneste du ser på de plassene, å alle heter sdkhfsdkj og er hunters. 7491859[/snapback] da dreper du de og så fortsetter du ikke så hard ^^
Namek Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 har prøvd noe lignende en dag.... sa jeg ville kjøpe en item på ah (som jeg selv hadde lagt der) for 10 g dyrere... ba dem CODe det til meg... ingen som gikk på... faktisk flere som whispra meg og sa at den lå på AH billigere enn det jeg betalte :S
Varmo Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er det jeg som er blond eller er det flere som ikke skjønner scammemetoden Noen som kunne gitt en ny forklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå