Gå til innhold

Dell-bærbar med Blu-ray


Anbefalte innlegg

Dessuten er det mange som kommer til å kjøpe BRD-spiller uten å tenke over det når det kjøper PS3. Det bør skape et marked for BRD-filmer.

7490244[/snapback]

Jeg tror nok folk vil legge merke til at det er to versjoner av PS3. En versjon uten BRD og en versjon med BRD som kommer til å koste 1000 - 1500 kr ekstra. En annen ting er at Sony neppe kommer til å la det bli en god BRD-spiller. De har jo alenestående spillere de også vil ha solgt. For å få noe salg på de må de jo ha fordeler over den spilleren som er innebygget i PS3 og helst ikke koste så mye mer.

 

Sonys Blu-ray-satsing kan bli fatal

 

Når Xbox allerede har kommet med HD-DVD til ca 1100 kr så kan det bli en hard kamp.

 

Billig HD DVD-spiller til Xbox 360

 

Et analyseselskap gikk for kort tid siden gjennom flere titalls tusen innlegg i ulike diskusjonsforum rundt på nettet for å se hva folk mente om HD-DVD vs. Blueray. Det var tydelig langt flere som var positive til HD-DVD enn til Blueray. Ca 2-3 ganger så mange uten at jeg husker tallene nøyaktig. Men formatkrigen er ikke avgjort av den grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha Blu-Ray fordi:

 

den har mere plass. Det vil bety mindre discer pr backup av diverse som film, bilder osv... Og pris? Jada...den vil falle etterhvert! De første DVD platene kostet jo masse, se nå...

 

husker hvor deilig det var å gå fra 700 mb cd'er til 4,5 gb dvd'er. Om HD-DVD klarer å lage standard discer som er dobbelt så mye plass i, kjøper jeg heller HD-DVD.

 

Skulle ønsker at dual layer DVD'ene havner på dagens 4,5 Gb DVD plater btw.

 

ellers... god jul ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...